Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ny mangeltechnomix :)
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Smiley DJ Ny mangeltechnomix :)

Det var ett tag sen sist nu...så här kommer en ny renodlad technomix från mig.

Högerklick - spara som

84 min | 192 kbps | 120 MB

Denna gången har jag lyckats klämma in 26 låtar på drygt 80 minuter - det blir lätt tråkigt om man spelar 12 låtar på 70 minuter i ett techno-set, därför försökte jag ösa på lite mer. Tyvärr blev inte taktmixningen felfri med tanke på att det är nåååågot stressigare försöka lägga mixarna så tätt. Att mixa trance känns plötsligt dötrist :| Nästa steg är en mix med tre spelare.....om tolv år eller nåt... Nåja....döm själva...risa, rosa...gör vafan som helst - bara ni ger mig feedback

Tracklist:

1. The Horrorist - The Virus 2004 <===
2. LFO - Freak
3. Carl Cox - Morrocan Chant [Eric & Powell Remix]
4. Pedro Del Gardo - Tango [Stanny Fransen Remix]
5. Sandy Warez - Aqua Africa
6. Chris Liebing - Pingpong Pineapple
7. Adam Beyer & Henrik B - Heat
8. Area - Haban Tekto
9. DJ Preach - Give me a break
10. E-Tribe - Ambola
11. Zzino - Mayo
12. Henrik B - Sonachine
13. Adam Beyer & Marco Carola - Untitled (A1)
14. Adam Beyer & Henrik B - Where are we going
15. Alex K Katz - Polish Drums
16. Cave - Earth Construction
17. Smekbar - Shutterspeed
18. Tim Xavier - Time to fall out
19. Sven Witterkind - Dead Zone
20. Boris S - Devils Eye [Sven Wittekind Remix]
21. Passive Resistance - Sweet 'n Analog
22. Cari Lekebusch - Tyrant
23. Andreas Kremer - Machine Rampage [Mario Ranieri Remix]
24. DJ Amok & Sven Wittekind - Shock Therapy
25. DJ Preach - I killed you
26. The Filterheadz - Yimanya

www.laszlo.se

Last edited by Laszlo on Jun-10-2004 at 01:07

Old Post Jun-10-2004 00:11 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Try
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2004

Objektet hittas ej!

inte änns med rightclick save target as

Old Post Jun-10-2004 00:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Try Click here to Send Try a Private Message Add Try to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by Try
Objektet hittas ej!

inte änns med rightclick save target as

oj...hade visst döpt filen lite knasigt. Nu borde det fungera

www.laszlo.se

Old Post Jun-10-2004 00:27 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

mkt skön avslutning

Old Post Jun-10-2004 00:30  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Try
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Laszlo
oj...hade visst döpt filen lite knasigt. Nu borde det fungera

tack =)

Old Post Jun-10-2004 00:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Try Click here to Send Try a Private Message Add Try to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

Ska bli intressant det här, diggade din senaste mix stenhårt

kommenterar när jag laddat ner den!

edit:

Fett schysst låtval mannen! Men jag gillade inte första låten/mixningen alls..

annars så lyssnade jag kanske inte så ingående i mixningen annars.. den var kanske inte det klockrenaste jag varit med om, men jag att du klämt in så många låtar hörde jag knappt

keep it up

Last edited by Rikard on Jun-10-2004 at 05:07

Old Post Jun-10-2004 03:36 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003
Re: Ny mangeltechnomix :)

quote:
Originally posted by Laszlo

17. Smekbar - Shutterspeed

omg nu blev jag allt lite extra spänd... ska bli skitkul att höra kul att du drar med den har börjat tjyvlyssna så smått på mixen (har inte fått hem hela än) och det låter mkt bra hittills, fast jag gillade nog inte riktigt första låten heller

edit: för er som inte hört låten så är det den som mixas in kring 47:25 typ

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Jun-10-2004 09:55  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Tankar hem den nu... kan tyvärr inte lyssna på den med en gång iom. jag e på jobbet men jag slänger hem den till min server sen så har jag nåt när jag kommer hem och som ni förstår kommer den snart även finnas under "Made by TAs" på min FTP...

Ska bli najs... kanske nåt att plåga trancemobilen med, den e lite less på hardtrance & hardcore fr tillfället, lacken börjar lossna

Old Post Jun-10-2004 10:24  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

aaaa har lyssnat igenom setet nu och gillar det skarpt.. ska klippa lite i det och sen bränna ut det (gillade "andra hälften" mkt mer än första, ungefär från och med Polish Drums av Alex K Katz(fan va han äger btw )) o ha i bilen riktigt smekig techno, om jag får säga det själv

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Jun-10-2004 10:49  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

hmmm tankar nu, dock så tycker jag att de var lite väl mkt techno låtar!!!!

Old Post Jun-10-2004 13:55  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Tack för era reviews, kul att ni gillade den. Vi ses på I love techno nästa år....jag går på efter Bailey, kör ett back to back med Jeff Mills på åtta skivspelare.

Gylle: Ingen som tvingar dig att lyssna på den

btw: Där är inte mindre än 28 låtar i mixen. Upptäckte jag när jag gjorde cuen.

www.laszlo.se

Old Post Jun-10-2004 14:15 
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

shit laszlogubben..laddar ner DIREKT !!!!!!!

kommentarer sen

Old Post Jun-10-2004 15:09  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ny mangeltechnomix :)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown track, ID plz [2003] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOxygen - "Am I On Your Mind" (Lustral Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:27.

Forum Rules: