 |
|
|
|
 |
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Belgium
|
|
|
Jaja, goe bezig. Prachtig eigenlijk; wat volgt is constructieve kritiek, want ik vind het echt heel goed. Fruityloops? (Als ie nu zegt Korg, sta ik wel voor choco, natuurlijk). Je moet voor mij niet knippen aan de lengte, hoor, maar wat variatie (hoe meer hoe liever voor mijn part) is zonder meer nodig, hier en daar een octaafje op reis gaan met die melodie). Beetje meer uitbalanceren misschien (zou graag horen wat er naast de 2 simultane melodieën nog zoal in de achtergrond te beleven is) en misschien in de melodie dan weer hier en daar nog een nootje in 2 kraken misschien. Allemaal volgens mijn smaak, hoor, dus niet te zwaar aan tillen allemaal.
Herwerkte versie ook posten, hé, makker, want ik ben bijzonder benieuwd.
|
|
Jun-25-2004 16:43
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 19:34.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|