|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Waarom krijgen we rond de tijd van sensation altijd zo belachelijk veel van dit soort onzin? Kan daar niet gewoon 1 thread van gemaakt worden? |
Omdat al die buitenlanders Sensation helemaal geweldig vinden.
Als je er 1 thread van maakt krijg je heel veel tegenwerking. Kijk naar die SK thread van mij, dat is veel te moeilijk voor tranceaddicts, dat snappen ze niet. Snappie ?
___________________
Allemaal gelul!!
|