Kosta fan inte så mycket att åka endå 3000:- för resa boende och entren tyckte fan resan var värd alltihop för Godskitchen som vi inte ens hade planerat att gå på , å så hade vi Gatecrasher de vi kom för som var godskitchen fast ^100 ungefär =)
Oct-29-2001 21:27
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
ååååh gud... kan inte jag få följa med nästa gång.. tänk o få gå på nått sånt där.. lycka
Oct-29-2001 22:12
Gurgel
tranceaddict in training
Registered: Oct 2001
De e lungt bara å hänga på
vi håller på å samla ett gäng för att åka dit på nyår !
ska försöka få in Gatecrashers Sommar fest me den ska vara ännu fetare enligt "gatecrasher groupisen" vi snacka me !
Oct-29-2001 22:26
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Välkommen!
Shit va' avis man blir!!! JAG VILL OXÅ!!!
Oct-30-2001 07:08
Ravesquad
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Jag e lätt me på nyår
du me Gaby
Oct-30-2001 11:10
Gaby
DanceAddictPartyQueen
det skulle ju va kul... va skulle det typ kosta? Jag vill hinna med ett besök i Holland för att köpa lite skivor oxå...
Oct-30-2001 12:49
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Gaby det skulle ju va kul... va skulle det typ kosta? Jag vill hinna med ett besök i Holland för att köpa lite skivor oxå...
mmm åka till holland och handla skivor, det har jag länge viljat göra... frågan är bara om man hade kunnat handla normalt mkt eller om man hade slösat upp alla sina pengar direkt
Oct-30-2001 12:51
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Mastercard is the answer
Oct-30-2001 12:53
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
hehehe, frågan är om man inte får en smärre chock när man kommer hem och får se räkningen sen inte för att cdon, skivhugget etc har speciellt mlt trance, men det räcker ändå för att jag ska handla och handla och handla...