Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ayia napa.
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002
Ayia napa.

Hello gott folk, dimman efter VM fiaskot börjar lägga sig.
(Ja, det är ett fiasko att torska mot ett land som spelar sitt första VM, det hade vart mer förståligt att åka ut mot Argentina.)

Jag ska hedra Ayia Napa med ett besök i sommar.
Nu e det så att jag behöver lite info, club scenen ska ju vara helt ok där, man vart ska man gå??
Länkar till sidor där info finns?
Så ut med allt ni vet om Ayia Napa.

Tack på förhand, ha en bra sommar.

Old Post Jun-18-2002 09:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
doter
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

Ja sökte efter Ayia Napa på Evreka för ett tag sen å hittade massor av bra sidor.
Finns massor av bra klubbar tydligen, mycket inriktat på House å Trance! :P

Sök bara

Old Post Jun-18-2002 10:01  Sweden
Click Here to See the Profile for doter Click here to Send doter a Private Message Visit doter's homepage! Add doter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MiB
-= can you feel it ¿ =-

vardär för ca 2 år sen o dom spelar trance på dom större ställen runtom hela stan... sidor vet jag inte men vet bara att det e ett förbannat festande där =))

så ha det så kul där... kul ställe om man vill festa 24/7 =)))

Old Post Jun-18-2002 13:08  Sweden
Click Here to See the Profile for MiB Click here to Send MiB a Private Message Add MiB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by doter

Sök bara

Fan, det var ju det jag tänkte slippa.....

Old Post Jun-18-2002 13:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

var där förra året, gillad "Castle Club", grymt skön musik där...

Vassegó:
http://www.ayianapa.dk/ <- Bra "clubguide"
http://www.ayianapa.nu/ <- Leta fjortisar att gulla med där nere...

Old Post Jun-18-2002 15:50  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NbR
tranceaddict

Registered: Mar 2002

Cool .. jag skall dit oxo i år.. ångrar mig lite nu i efterhand men min flickvän gav mig en dag att fundera på var jag ville att vi skulle åka.

Old Post Jun-19-2002 00:21  Sweden
Click Here to See the Profile for NbR Click here to Send NbR a Private Message Add NbR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NbR
tranceaddict

Registered: Mar 2002

"The pubs in Ayia Napa work from early in the afternoon until 1.30am. The clubs open their doors around 1.30am and go up to 4am. For all of you party people there are some after hour clubs that work from 3am till the morning!"

skööönt.. slippa dessa svenska sunktider, det är vid 1.00 man börjar vakna.

synd att det skall vara så jobbigt att hitta fester som inte bara kör pysktrans här i sverige.. tips ngn maila gärna isf..

Old Post Jun-19-2002 00:47  Sweden
Click Here to See the Profile for NbR Click here to Send NbR a Private Message Add NbR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag var där sommaren 2000...
Vet inte så där mycke om klubbar för just trance, jag droppa in bara på några spontant nät jag ville ha annat än regular disco, eftersom mina polare inte gillar trance och liknande musik så fick man dra själv.
Ayia Napa är mest Engelsmännens andra hem och hemmet för 2 step och speed garage musiken...

En natt när en kompis kom hem var han helt i extas, han hade trillat in på en klubb och vem spela där... Paul Oakenfold !!!
Fan å detta hade jag missat..

Kan säga att Ayia Napa har sjukt mycke klubbar för alla stilar så jag är helt säker på att du/ni hittar nåt som passar er... Jag skulle hellre dra till Ayia Napa igen än att dra till Ibiza om jag fick chansen...

Kolla in min hemsida där jag har ca.260 bilder därifrån... Inte bara fulla grabbar på bilderna

Nu ska jag springa tebaxx å jobba / Steve

Last edited by SteveTranz4ever on Jun-19-2002 at 07:19

Old Post Jun-19-2002 07:14  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Ayia napa.
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown song HELP [2011] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEric Prydz - "Human Behaviour" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:07.

Forum Rules: