es kijken wat voor n slimme koppen hier allemaal vertoeven ...
ben es benieuwd hoe de gemiddelde beta hier op scoort hint for mod: frequentieverdeling van betapopulatie maken als hier genoeg mensen op reageren IQ test
Om het ijs te breken: mijn resultaten
*Klassieke iq-test: 120-130
*Algemene kennis-test: 110-120
*Rekenvaardigheid: 140-150 (mmh echt ni gefoeteld hoor)
___________________
May-02-2004 22:22
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
Nog nooit een "officiele" test gedaan. We lzo van die internet dingskes.
Meestal tegen de 120-130, gelijk iedereen
woops, had de link niet gezien.
Morgne maar eens doen
___________________
Last edited by pooley on May-02-2004 at 23:06
May-02-2004 22:45
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
Location: in trance
straks eens kijke... ben nu ff met iets anders bezig
___________________
I keep the pain of a broken soul ...
May-02-2004 22:51
SilentEagle
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Antwerp & Hasselt, Belgium
Kga da morgen doen ... ben nog te uitgeput
May-02-2004 22:58
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Klassiek: 120-130
Algemeen: 110-120
Aan rekenkunde ga ik mij nu niet meer wagen, het is al laat, en ik weet toch dat ik daar abominabel op ga scoren...
Originally posted by Wildfir3
met een hoog IQ alleen zijt ge niks, maar kom
ben te lui om mij daar mee bezig te houden
en te bang voor de resultaten?
Klassieke IQ test: 120 en 130
Algemene kennis test: 110 en 120
Rekenvaardigheidstest: 140 en 150 wtf idd
___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf
Last edited by Buoyant on May-03-2004 at 11:37
May-03-2004 10:38
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
Location: La La Land
not really, ik maak mij geen zorgen over het feit dat ik geen genie ben ofzo
Ik zou zelfs gerust een pak dommer willen zijn: ge zijt dan misschien ni zo snugger maar ge gaat ook minder denken over dingen, waardoor ge minder problemen hebt etc etc
Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium
ook ff ingevuld:
klassiek: 130-140
algemeen: 100-110
rekenen en zo: 140-150--> die test is totaaaal niet representatief, ik heb 6uur wiskunde gehad in het middelbaar en altijd veel problemen gehad daarmee
___________________
May-03-2004 12:54
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
Mini iq test 8/9
Algemene kennis test gedaan ma kreeg geen resultaat :/
En ja, zo'n testen sucken gewoon, berijkt ge niks mee.
___________________
May-03-2004 13:18
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
quote:
Originally posted by pooley
zo'n testen sucken gewoon, berijkt ge niks mee