Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Sommerparaden 31. Juli
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
moore
photograph

Registered: Sep 2003
Sommerparaden 31. Juli

quote:

I år har vi invitert både frivillige og publikum til å delta i den videre utviklingen av SommerParade. Fase 1 er nå vel overstått. Vi retter en takk til flotte innspill fra deltakerene i fokusgruppene!

Etter påske vil det bli foretatt en spørreundersøkelse via internett. Føler DU at du har noe å bidra med, vær vennlig å meld deg på ved å sende en mail til [email protected].

Håper vi ser deg i paraden lørdag 31. juli!

Selvfølgelig skal jeg være der i år og! Blir fjerde året på rad jeg møter opp. Noen andre som har planer om å dra dit for å feste og ha det gøy? Gleder meg til line-up'en er announca..

Old Post Jun-02-2004 21:09 
Click Here to See the Profile for moore Click here to Send moore a Private Message Add moore to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
noonboy
Undead tranceaddict

Registered: May 2002

er det det hardtrance opplegget som er i oslo hvert år?

Old Post Jun-02-2004 21:14  Norway
Click Here to See the Profile for noonboy Click here to Send noonboy a Private Message Visit noonboy's homepage! Add noonboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by noonboy

Bytt hardtrance ut med hardhouse, så blir det riktig

Men seriøst, blir morro dette her. Koste meg virkelig forrige gang bak PLUR sin flåte, på tross av regnet. I år kan jeg velge å vrake i afterparties også, så ser fram til det her

Old Post Jun-02-2004 21:23  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HyperFreak
trancEaddicted

Håper virkelig jeg kommer meg ned til Oslo i år også. Da blir det tredje året på rad.

SommerParaden er årets happening for meg. Er ca. 1 gang i året i Oslo og da i SommerParade-helgen. Gleder meg som en unge allerede.

Håper det kommer noen store Trance DJs i år. Jeg var på The House i fjor, seff fordi Rank 1 spilte.

All Hyperstate 1999 tracklists here.
Please help me identify these tunes: 1, 2, 3, 4, Hs99 IDs.

Old Post Jun-02-2004 21:42  Norway
Click Here to See the Profile for HyperFreak Click here to Send HyperFreak a Private Message Add HyperFreak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.

Registered: Oct 2000
jeg kommer vel

bor jo 1,5 min fra rådhusplassen, så det skal ikke være noe prob

Old Post Jun-02-2004 21:56 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moore
photograph

quote:
Originally posted by noonboy

Hardtrance?? Nah, ifjor fulgte jeg første flåta, den som spilte drum-n-bass. Det tok av noe sinnsykt, hvertfall når flammesprutern kom..

Old Post Jun-02-2004 22:10 
Click Here to See the Profile for moore Click here to Send moore a Private Message Add moore to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Håper Oxygen gjengen stiller med scene igjen, fy pokker så rått det var ifjor.

Old Post Jun-03-2004 06:23  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sjodalf
Mr. Lines

Registered: Dec 2002
Location: Deep down in the forest, where no broadband exist..

yeah, drar helt sikkert innover i år også! kan jo ikke gå glipp av dette.

btw, er det no 'The House' -opplegg eller noe lignende igår også?

Old Post Jun-03-2004 11:40  Norway
Click Here to See the Profile for Sjodalf Click here to Send Sjodalf a Private Message Visit Sjodalf's homepage! Add Sjodalf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moore
photograph

Regner nesten med det..

Old Post Jun-03-2004 17:18 
DJ_Audun
...

Registered: Mar 2003

Husker godt at jeg var på sommerparaden i 2002. Gikk bak en bil som spilte techno, så vidt jeg husker. Var også nedpå aker brygge på kvelden, men syntes ikke at det var fult så gøy, med tanke på at jeg ble sjekket opp av flere menn og bare var 15 år selv.

Old Post Jun-03-2004 17:33  Norway
Click Here to See the Profile for DJ_Audun Click here to Send DJ_Audun a Private Message Add DJ_Audun to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sjodalf
Mr. Lines

Registered: Dec 2002
Location: Deep down in the forest, where no broadband exist..

Nils Noa eide på rådhusplassen ifjor vet jeg!

Old Post Jun-03-2004 18:23  Norway
Click Here to See the Profile for Sjodalf Click here to Send Sjodalf a Private Message Visit Sjodalf's homepage! Add Sjodalf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ-RED
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

Har vært på alle sommerparadene siden 2001...
Må si at sommerparaden i 2001 har vært den beste hittil.
Regner med å være der i år oxo

Men skjer vel snart med sommerparade som med loveparade?

Old Post Jun-03-2004 19:28  Norway
Click Here to See the Profile for DJ-RED Click here to Send DJ-RED a Private Message Add DJ-RED to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Sommerparaden 31. Juli
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackClassic from 1999 [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playback"Van Gelderen - "After Shock" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:09.

Forum Rules: