Ik citeer Johan Vanmuysen (voorzitter van Grenslandhallen):
Ethias Arena... nu al 60 kalenderdagen bezet tot eind 2004... Voorts ligt ook nog een enorme massafuif vast met onder meer DJ Tiësto, waar we zeker 20.000 mensen verrwachten.
Die plannen waren er inderdaad al ja... Ma dacht dat ie in mei ging komen, uitgesteld of geannuleerd dacht ik opnieuw ( auw ), ma nu blijkt het voo't najaar te zijn, das MOOI Misschien wa meer plaats deze keer
___________________
Jun-17-2004 21:55
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
Location: BELGIUM
ja idd, Pat Krimson had eens verteld van Tiesto en nog enkele namen (o.a. Davidoff) in Grenslandhallen voor mei 2004... is nu voor najaar
Originally posted by FredNova
ja idd, Pat Krimson had eens verteld van Tiesto en nog enkele namen (o.a. Davidoff) in Grenslandhallen voor mei 2004... is nu voor najaar