Draft 2 Design - Affection Over Reason (Basic Draft)
Draft to design is een project van de mensen die ook achter outback zaten. Affection over reason is een heerlijk uplifting nummer. Ze gebruiken bekende rank 1 strings gecombineerd met de typische outback beat. Het resultaat mag er wezen. Kwaliteit!!!
Last edited by xcape on Jun-03-2004 at 10:42
Jun-03-2004 10:35
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
Het is juNi
Jun-03-2004 10:39
xcape
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: The Hague, NL
ik was iets te optimistisch
Jun-03-2004 10:43
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt
Randy Katana - In Silence (Txitxarro Mix)
Nieuwe remix van Katana - Silence en een goeie. Opbouw doet wat denken aan 4 Strings - Take Me Away.
8/10
Above & Beyond - No One On Earth
Deze heeft niet veel woorden nodig. Zou eind deze maand in de winkel liggen. Ik verkies de Gabriel & Dresden Remix boven het origineel.
8/10
Jun-07-2004 09:22
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Belgium
Unknown Source - Cruentus
OOOOW verschenen op Trancemaster 4002. Wat een tune! Is wel nog niet de lange versie, maar toch al 6m55s om van te snoepen.
Jun-09-2004 10:29
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Belgium
Jaron Inc. - Nothing to Lose (Original Mix / Airbase Remix)
Ola, die Airbase Remix is te pruimen, zulle!
edit: de Original Mix ook
Last edited by Belgian Bonzai on Jun-11-2004 at 16:07
Jun-11-2004 14:59
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
cloud 69 - seventy days
cloud 69 - seventy weeks
Keek hier vol verwachting naar uit, misschien daarom dat ik nu na het beluisteren ervan toch wat ontgoocheld achterblijf. Niets vernieuwend, niets baanbrekend, in mijn ogen gewoon 2 average trancers met een licht zomers tintje.
Originally posted by Belgian Bonzai
Unknown Source - Cruentus
OOOOW verschenen op Trancemaster 4002. Wat een tune! Is wel nog niet de lange versie, maar toch al 6m55s om van te snoepen.
Inderdaad e héél lekkere tune , Uplifting Trance van de bovenste plank
___________________
Jun-16-2004 14:56
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt
Factoria - A Legends Legacy (Octagen Remix)
Typische ASOT-trancer, maar imo een stukske beter dan een gemiddeld nummer. De mooie intro (incl vogelgefluit!) en de energieke breakdown zullen daar wel voor iets tussenzitten. De piano tijdens de breakdown heeft iets vind ik De Original Mix heb ik nog niet gehoord.
7.5/10
Nickelson - Yin (Photon Project Mix)
In't begin was ik wat teleurgesteld omdat ze de melodie hebben moeten aanpassen, maar hoe meer ik ernaar luister, hoe beter ik em vind. Geert en Alco hebben het nummer omgetoverd in een stevige trancer vol energie. Me likes.
8/10
Bobina - Russian Dream
Stevig uplifting nummer, in de 2e helft dan vooral. Doet me aan een ouder nummer denken, maar ik kom niet op de naam. De Passiva Remix gaat meer in de ASOT-richting.
7.5/10 (Original)
7.0/10 (Passiva)
Jun-18-2004 22:24
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
Location: in trance
quote:
Originally posted by CygnusX Factoria - A Legends Legacy (Octagen Remix)
Typische ASOT-trancer, maar imo een stukske beter dan een gemiddeld nummer. De mooie intro (incl vogelgefluit!) en de energieke breakdown zullen daar wel voor iets tussenzitten. De piano tijdens de breakdown heeft iets vind ik De Original Mix heb ik nog niet gehoord.
7.5/10
Nickelson - Yin (Photon Project Mix)
In't begin was ik wat teleurgesteld omdat ze de melodie hebben moeten aanpassen, maar hoe meer ik ernaar luister, hoe beter ik em vind. Geert en Alco hebben het nummer omgetoverd in een stevige trancer vol energie. Me likes.
8/10
Bobina - Russian Dream
Stevig uplifting nummer, in de 2e helft dan vooral. Doet me aan een ouder nummer denken, maar ik kom niet op de naam. De Passiva Remix gaat meer in de ASOT-richting.
7.5/10 (Original)
7.0/10 (Passiva)
hmm alledrie nog nie gehoord. ben benieuwd.
___________________
I keep the pain of a broken soul ...
Jun-18-2004 23:40
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
Ik heb eigenlijk veel slechts over die Factoria gelezen, het zou een extreem rip-off van 'de asot sound' zijn.
Jun-18-2004 23:44
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik heb eigenlijk veel slechts over die Factoria gelezen, het zou een extreem rip-off van 'de asot sound' zijn.