Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sasha - Involver
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Sasha - Involver

Zo'n vette cd verdient zijn eigen topic!
Heb gistren de special edition binnengekregen met al die kaartjes erin een een FUCKED UP vaag hoesje Eerste cd die ik in eeuwen weer heb gekocht! Meer mensen hem al binnen?

Lostep - Burma en Sphongle - Dorset Perception zijn echt

Maareh....heb er een recensie over geschreven, check http://party.snt.utwente.nl/flock/S...VIEWID/101.html
Kijk eens wat jullie ervan vinden (en NIET zeiken over spelVouten )

Greetz,
SnuggLe

Old Post Jun-23-2004 17:56 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Er staan spelfouten in...

Maar inderdaad een supervette CD!

Old Post Jun-23-2004 18:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL

Registered: Oct 2003

Nu wil ik niet weer gaan zeuren over het feit dat jij de Involver tour @ Powerzone niet ervoer als de meeste TA'ers .. maar ik doe het toch

Een nummer als Lo-step - Burma (Sasha edit) is toch zóóóóó vet dat het bijna alleen al de hele avond goed kan maken
Met dat nummer verkeerde ik dus op Partyhardy! en High_energy hoogte (i.e. met je hoofd tegen het dak)

Het is zonder twijfel de beste cd van 2004 (beter dan Balance 006 IMHO)! De cd als geheel neemt je mee op een megatrip langs allemaal vette nummers en Sasha's mixen is [b]Divine[\b] De transitions op deze cd worden alleen benaderd door de overgang van Jump the next train naar White room op de cd van Scott Bond (Ahead --> aanrader !!)Daarnaast doen de laatste 3 nummers voor mij die fijne Powerzone-avond herleven

De reacties op het web zijn niet allemaal positief maar over het algemeen is het merendeel lyrisch (en de anderen vinden het weer helemaal niks .. geen middenweg dus)

En die limited edition is rétecool Maakt het nóg ff anders dan de rest!

En Snugggggle : goed report (en nu gaat die andere Horinees zeiken over de grammatica e.d. ok We verdelen de taken )

Old Post Jun-23-2004 18:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by emre
Nu wil ik niet weer gaan zeuren over het feit dat jij de Involver tour @ Powerzone niet ervoer als de meeste TA'ers .. maar ik doe het toch

Een nummer als Lo-step - Burma (Sasha edit) is toch zóóóóó vet dat het bijna alleen al de hele avond goed kan maken
Met dat nummer verkeerde ik dus op Partyhardy! en High_energy hoogte (i.e. met je hoofd tegen het dak)

Eh...waar in je post zeur je dan?
Maareh... ik heb dat nummer niet gehoord, en toen kende ik hem ook niet Same met In a State de keer ervoor :S Lijkt wel alsof ik NA een keer Sasha pas zijn vette nr's leer kennen! Dus daarom wil ik naar Cafe D'Anvers in Belgie!! Om alle nr's van zijn cd nu WEL goed te horen

Maar ja, shit happens dat ik het toen niet zo vet vond. Iedereen heeft wel eens slechte dag. En ik ga jou knuppelen als ik je de volgende keer tegenkom, aap

*edit* Zie dat je er zaterdag ook bent! Wil wel even meeten! Omdat ik nu wil weten of ik je heb gezien bij Sasha Drinken we een biertje en knuppelen we Lex

Old Post Jun-23-2004 18:28 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL

quote:
Originally posted by SnuggLe
Iedereen heeft wel eens slechte dag. En ik ga jou knuppelen als ik je de volgende keer tegenkom, aap

Sounds exciting

quote:
*edit* Zie dat je er zaterdag ook bent! Wil wel even meeten! Omdat ik nu wil weten of ik je heb gezien bij Sasha Drinken we een biertje en knuppelen we Lex

Ja wat wordt het nou Ga je eerst mij knuppelen en moet ik dan met jou Lex knuppelen (dat gaat natuurlijk niet op) of gaan we eerst samen Lex knuppelen
Ben sowieso geen voorstander van het knuppelen van Lex --> die ken ik nl. al wel --> hele aardige jongen (en hij lijkt op Markus !!)

Maar ja, het NL elftal speelt natuurlijk wel zaterdagavond en het is nog wel een stukje rijden uit Hoorn en ik heb een hekel aan rijen en het zal wel druk zijn als wij aankomen.
Dus nog maar ff zien; de plannen waren er iig wel (wisten natuurlijk alleen niet dat zaterdagavond die wedstrijd zou zijn)

Last edited by emre on Jun-24-2004 at 09:43

Old Post Jun-23-2004 20:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Ten eerste EMRE, een deel van je text staat in mijn quote. En Lex knuppelen is alleen maar positief bedoeld, ik zou Lex nooit wat doen We look after eachother ofzoiets, toch?

Maar serieus, je zou zo hier voetbal kunnen kijken, kan je daarna meteen naar de Asta! Plaats voor een man of 10 hier zeker, neem alleen ff bier mee
Ook al lijkt hij op Schulz, gewoon knuppelen die lex

Old Post Jun-23-2004 21:08 
emre
S&D / 16BL

Idd niet echt duidelijk zo maar ff keine Lust om het aan te passen .. doe ik morgen wel!!
En wij zijn trouwens erg benieuwd naar wie dan dat championenkapsel had/heeft (nog steeds ja )

Old Post Jun-23-2004 21:11  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Idd niet echt duidelijk zo maar ff keine Lust om het aan te passen .. doe ik morgen wel!!
En wij zijn trouwens erg benieuwd naar wie dan dat championenkapsel had/heeft (nog steeds ja )

LoL, komt goed man Nu pitten!

Maar: Iederen die dus VOETBAL wil komen kijken zaterdag voordat de Asta bezocht wordt is welkom

Old Post Jun-23-2004 21:14 
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

quote:
En Snugggggle : goed report (en nu gaat die andere Horinees zeiken over de grammatica e.d. ok We verdelen de taken )

Het is ook altijd hetzelfde verhaal met jou emre... Ik mag het vuile werk weer opknappen! Nu moet ik weer iemand vertellen wat hij fout heeft gedaan en op zondag moet ik de ballen veroveren en voorgeven, terwijl jij de goals mag maken.... Life is unfair!

Aangezien het report al geplaatst is, zal ik mij van commentaar onthouden! Ik ga het zo alleen ff doorlezen... Ik ben in ieder geval erg positief over de cd, klinkt erg lekker! Nog bedankt voor het ceedeetje.

Old Post Jun-24-2004 09:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003
Re: Sasha - Involver

quote:
Zo'n vette cd verdient zijn eigen topic!

Maareh....heb er een recensie over geschreven, check http://party.snt.utwente.nl/flock/S...VIEWID/101.html
Kijk eens wat jullie ervan vinden (en NIET zeiken over spelVouten )

Helemaal mee eens dat zo'n cd zijn eigen topic verdient!! Ik heb je recensie gelezen en het is er wel eentje voor incrowd zeg... Je moet hem bijna lezen met de cd aan op de achtergrond om alles te begrijpen! Maar het geeft in ieder geval wel een goed beeld van deze topper, ik kan me dan ook zeer goed vinden in jouw verhaal! Ik weet zeker dat Involver de komende tijd niet uit mijn cd-speler zal verdwijnen....

PS. Ik kon het toch niet laten...een paar spelfoutjes: verandert is,
had overhandigt, dit juweeltje verveeld... Ik heb dit keer niet naar fouten gezocht, maar deze vielen me gewoon op!!

Old Post Jun-24-2004 09:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Markus Schultz mocht willen dat ie op mij leek!

Old Post Jun-24-2004 12:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Ik heb deze CD net even door geskipped.

Ik kon niet bijhouden met skippen want geen één nummer kon mij echt boeien!

Nee, ok, das iets overdreven maar ik zal deze CD denk ik niet in zijn geheel gaan luisteren. Kan mij niet trekken deze lauwe lome shit.
Te traag, geen energie.

Schulz' Coldharbour Sessions kan ik nog wel waarderen, opzich wel lekker voor een keer te sjillen, maar dit, NEEE!
Tis dat ik genoeg space heb op mijn HDD en dat ik snel wat meer Bytes moet verzamelen om op een goeie hub te komen, anders ing ie er meteen af

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jun-24-2004 12:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sasha - Involver
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnkown Song from '99 [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGouryella - Ligaya [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:36.

Forum Rules: