|
Eerst en vooral denk ik dat "laat iedereen maar draaien" voor problemen gaat zorgen, want wie draait wanneer, hoe lang draait elke Dj, "ik wou die plaat spelen", "mag ik nog een kwartierke langer",...enfin, you catch my drift.
Ik weet ook nog niet wanneer we juist beginnen en tot hoe laat we mogen spelen, maar stel dat we toch zeker 8uur effectief draaitijd hebben, dan kunnen we 8 Dj's elk een uur geven, toch genoeg om iets fatsoenlijk te doen zonder je te moeten forceren om toch maar een paar plaatjes binnen de tijd te draaien.
Een demo-systeem zou wel beter zijn in dat geval, maar ik weet niet of het zo'n goed plan is op zo'n korte tijd. Het zijn examens, dus niet iedereen kan de komende dagen al een demo opnemen en insturen, en tegen dat ze allemaal binnen zijn en beluisterd, daar kruipt wel wat tijd in, trust me I know!
Maar bon, we zien wel wat iedereen ervan vindt! Ik stel me in ieder geval zeker kandidaat om te draaien! Het liefste zou ik wat progressive willen draaien (of zelfs mcprog om het toch ietwat toegangkelijk te houden ), maar langs de andere kant heb ik ook wel zin om nog eens een uurtje vette uplifting te draaien! Das al lang geleden, en dat zal die avond ook het meeste geapprecieerd worden...
EDIT: of ik goed genoeg ben is natuurlijk een andere vraag. Het enige concrete wat ik kan zeggen is dat ik aan 3 dj-contests heb meegedaan, en telkens in de halve finale ben geraakt. Eén contest ben ik zelfs tot in de finale geraakt (met trance nota bene), en ben ik uiteindelijk 4de geworden van 200 deelnemers, dat is het enige wat in mijn voordeel pleit.