Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiesto STHLM, 21 September
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Smiley DJ Tiesto STHLM, 21 September

Ok...Här kan ni som vill forsätta diskussion om att denna underbara snubbe ska spela på Cafe opera där det FÖR ÖVRIGT är FUCKING 23 års gräns göra det! ARGH!
Keep it going.....

Old Post Sep-10-2001 06:00 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
303
mdmaddict

Registered: Sep 2001

hmm jodå nog allt är det 23, men vad hände med ryktet att det endast är ett promogig?? Med fuxkin antiloop? Jag menar, det är ju inte direkt en lokal att släppa lös sig själv i...

Old Post Sep-10-2001 08:11  Sweden
Click Here to See the Profile for 303 Click here to Send 303 a Private Message Add 303 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Faen vad Svarje threaden rann iväg bara över en helg... måste ta mig ett par timmar så jag kan läsa igenom den. Ångest på Cafe Opera... kommer de ens släppa in en om man kommer i dansvänliga kläder? Och Antiloop... jag hatar dem live. De ställer si längst bak på scenen, drar igång rökmaskinen framför dem och sedan lirar de... man vet inte ens om det är dem eller bara nån stand-in för man ser ju faen inte ens dem. Oxå varierar deras sets nåt så grymt i kvalitet. Nåväl... får la ut och jaga biljetter nu då... men de säljs väl knappast på Saturn?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-10-2001 08:18  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Måste bara tillägga att jag är lite stolt :~) över att min Svarje blev så stor... tycker nästan den bör låsas som en klassiker eller nåt.

Old Post Sep-10-2001 08:27  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rayDreamer
Senior tranceaddict

Registered: May 2001
Thumbs down

23 års gräns!! suger!!
Fan va ruttet!! När han äntligen hittar till Sverige så ska dom förstöra allt det roliga med 23 års gräns!! F*N!!

Old Post Sep-10-2001 09:04  Sweden
Click Here to See the Profile for rayDreamer Click here to Send rayDreamer a Private Message Add rayDreamer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Som jag sa till er tidigare, så kan ni göra en liten fuling...boka bord och käka där så då är ni inne. Bara ni är öve 18 så är det ok. Ring 08-676 58 07 och kolla läget!!!

Last edited by Gaby on Sep-10-2001 at 12:55

Old Post Sep-10-2001 10:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

JAG VET: att han ska göra det med antiloop
JAG HAR HÖRT\TROR: att det är ett promo gig för hans nya platta som antiloop ska mixa en låt på.....

Café opera suger

Old Post Sep-10-2001 12:28 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

är det verkligen bekräftat att det är 23årsgräns? Gaby? Anden? eller nån annan i sthlm? kan nån vara snäll och kontrollera?

Old Post Sep-10-2001 13:09 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Cafe Opera har alltid 23 för killar på helger!!! Själv så hängde jag rätt så mycket där med killarna när vi var under 23, så hela kostymgrejen går hem men är inte så kul!!!
Är du med äldre så bryr dom sig inte så mycket om du är under 23.

Jag har snackat med vakten som jag känner men han kommer inte att jobba den kvällen. Ring och boka bord helt enkelt. Den funkar alltid så länge du över 18 och ok klädd. Tyvärr så går nog inte klubbkläderna hem den här gången...

Old Post Sep-10-2001 14:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

Smoking ..umm..something Bord är bokat!

I'm there dude.
NordLight

Old Post Sep-10-2001 14:41  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Nån hjälp mig... vad faen är rätt klädsel på sådana ställen. Jeans lär ju inte duga och kommer man i lite sköna dansbrallor så blir man också ratad. Finns det något annat eller måste man komma i shorts och skjorta?

Old Post Sep-10-2001 14:47  Nepal
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Aendy...har inte du åldern inne?

Old Post Sep-10-2001 14:52  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiesto STHLM, 21 September
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha zen after party id #2... [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackIllicit - "Cheeky Armada" (Jeremy B Dub) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:54.

Forum Rules: