Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
מצעד הגאווה
מה נסגר... פתאום אני קולט שלא הזכרנו את זה אפילו
השנה שברתי מסורת ולא הלכתי כי לא התארגנו
ככה אני הולך כמעט כל שנה
צחוקים וכוסיות...
מישהו היה?
___________________
Jun-25-2004 16:22
EternalMusic
Antonio Gomez
Registered: Jul 2002
Location: Tiberias, Israel
___________________
.: Sit back and relax... Put on your seatbelts and get ready for a new experience, that will take you to the highest level of Sound & Melody :.
Jun-25-2004 16:52
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
quote:
Originally posted by EternalMusic
זה הפרצוף שלך כשאתה מקבל בתחת?
מה נסגר עם ההומופוביה
___________________
Jun-25-2004 18:47
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by eXeTik
זה הפרצוף שלך כשאתה מקבל בתחת?
מה נסגר עם ההומופוביה
סוף סוף בן אדם נורמאלי אחד...
באמת מה נסגר איתעם חבר'ה?
אנחנו לא גרים בשנות ה60 הרי...
PS:
השנה גם לא הלכתי מאותה סיבה - גיל הצלם התקשר אליי רצה שאבוא אבל פשוט לא היה זמן להתארגן...אז אני וחבר וויתרנו הפעם..
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Jun-25-2004 19:09
AnthemFreak
Pussy Addict!!!
Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
אני הייתי!!
והיה חםםםםםםם
מוזיקה לא משו.. חשבתי שעופר וויק ואוסי ינגנו ברייב
אבל הם ניגנו במצעד עצמו אבל הגעתי מאוחר רק אז הייתי בספורטק שם
אבל חפיף ראיתי חצי עולםםם ופה ושם יש כוסיות
ומה 10 שקל כניסה כוסומו!?!?
Jun-25-2004 22:13
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by AnthemFreak
ומה 10 שקל כניסה כוסומו!?!?
קמצן
.
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jun-25-2004 22:17
EternalMusic
Antonio Gomez
Registered: Jul 2002
Location: Tiberias, Israel
quote:
Originally posted by eXeTik
זה הפרצוף שלך כשאתה מקבל בתחת?
מה נסגר עם ההומופוביה
מה אתה מכוער?
אין לי בעיה עם הומואים שיהיה להם בכיף, מה הקטע של המצעדים והחרטות,
זה מפגר לגמרי...
הם רוצים עכשיו גם נציגות בכנסת...
___________________
.: Sit back and relax... Put on your seatbelts and get ready for a new experience, that will take you to the highest level of Sound & Melody :.
Jun-25-2004 22:58
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by EternalMusic
הם רוצים עכשיו גם נציגות בכנסת...
זה כבר ראסמי מיותר
יש בכנסת 120 חברים שדופקים אותנו כל יום כל השנה במסווה של עזרה ודאגה לציבור
אנחנו באמת צריכים אחד שגם מתגאה בזה?
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jun-25-2004 23:11
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
quote:
Originally posted by EternalMusic
מה אתה מכוער?
אחת היציאות...
quote:
Originally posted by EternalMusic
אין לי בעיה עם הומואים שיהיה להם בכיף, מה הקטע של המצעדים והחרטות,
זה מפגר לגמרי...
הם רוצים עכשיו גם נציגות בכנסת...
מה קשור מצעד הגאווה לחבר בכנסת
אם הייתי כותב על מצעד האהבה הסמיילי שלך לא היה מתקשר נכון? יופי...
וכן... מצעדים זה דבר דפוק
כל המוזיקה האלקטרונית הזאת, וכל הכוסיות שכמעט לא לבשות כלום
___________________
Jun-26-2004 03:41
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by eXeTik
אחת היציאות...
מה קשור מצעד הגאווה לחבר בכנסת
אם הייתי כותב על מצעד האהבה הסמיילי שלך לא היה מתקשר נכון? יופי...
וכן... מצעדים זה דבר דפוק
כל המוזיקה האלקטרונית הזאת, וכל הכוסיות שכמעט לא לבשות כלום
דיברתי עם גיל אתמול - אכן היה לא משהו השנה אבל זה בהתעלם מהעובדה שגיל שלנו אוהב טכנו וחפירות ולכן ברור שלא יואהב את ניו יורק וטרייבל, אבל באסה נוספת גם שהוא לא הצליח לקמבן יותר מדי רדבולים יחסית לשנה שעברה...
PS: LOL
"...!!!!אני לא פוחד מהומוים...>>>...אבל עכשיו הם רוצים נציגות בכנסת..."
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Jun-26-2004 07:46
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by eXeTik
וכן... מצעדים זה דבר דפוק
כל המוזיקה האלקטרונית הזאת, וכל הכוסיות שכמעט לא לבשות כלום
אתה לא מבין שמי שאמר שמצעדים זה דבר דפוק יש לו נטיות בעצמו..?
זה ממש דוחה אותו לראות כוסיות לא לובשות כלום
או שהוא דתי..
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jun-26-2004 11:55
THE_BLUE_DRAGON
NATURE ONE 2008
Registered: Oct 2003
Location:
כן כן היה יותר גרוע מתמיד!
נתחיל בזה שאני מגיע והעבירו את הבמה של ההתחלה לרחוב ולא למעלה בכיכר רבין.
זה יצר צפיפות ואי נוחות.
המצעד יצא באיחור נוראי!
המשאיות היו לא מאורגנות היה רק מספר מסויים של אנשים או משקל שניתן לעלות עליהן וכל מני רקדנים של המשאיות עצמן רקדו למתה מפני שלא נתנו אפילו להם לעלות למעלה!
שזה ממש בושה!
ודפוק בטירוף!
טומי לפיד ממש אחלה ירד על הדוסים ואני שונא דוסים מוות-לדת!!!
יצא מלך!
כרגיל אין כמעט שום לסביות רק ערסיות שמנות דבות כל אחד יותר גדולה מהמשאיות!
וגם יש איזה שלוש זוגות.
מממ...היה רקוב כזה!
מוסיקה מן הסתם מסריחה אבל את זה ידעתי שיהיה מן הסתם אז אין לי זכות להתלונן!
מממ...כניסה 10ש"ח לי יש תג של תקשורת של עיריית ת"א-יפו אז נכנסתי חופשי אבל עדיין גם לא מושקע וגם מבקשים כסף???
אם היה מושקע אז סבבה אבל לא מושקע ולא נעליים!
ההופעות התחילו ממש מאוחר כל הקטע של התקשורת לא היה מאורגן כמו שצריך אומנם לכם זה לא מזיז אבל לצלמים כתבים וכל אלה זה כן!
אין רשימות אין תגים יש רק צמידים מנייר מעפנים והכל כלכך לא מאורגן.
מממ...זהו באתי במיוחד לפגוש כל מני חברים וגם לצלם קצת ומממ...זהו השנה אפילו היה יותר רקוב מתמיד!
___________________
NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!!
SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!