Zijn er onder jullie mensen met een google-mail account (gmail) die invites weg te geven hebben..?
___________________ *** PURPLE HAZE - MESH ***
ik heb een gmail account maar laatste tijd hebben ze het aantal invites dat ge krijgt serieus teruggeschroefd
Ik heb 1nen invite kunnen uitdelen, nu niks meer. Schijnt dat het ook samenhangt met het aantal mails dat er ermee verstuurt / ontvangt.
Uitnodiging om bij het gmail netwerk te komen. Tis nog in beta-test fase. gmail is dus email maar waar je 1GB aan ruimte hebt
en is da veel?
teveel maar wel handig als ge veel mails ontvangt. ivm hotmail dat maar 2 mb heeft?
het lollig is dat ik nog geen enkele mail op men gmail account heb ontvangen
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
quote:Originally posted by pooley teveel maar wel handig als ge veel mails ontvangt. ivm hotmail dat maar 2 mb heeft? soon ook 250 MB voor hotmail met max van 10MB per bijlage.
Mja krijg men hotmail toch nimeer open (IE dus) :/ Klote spyware dak er ni afkrijg , zelfs ni in safe mode scannen/ spyware remover progs runnen :s en hotmail ga ni goe samen met mozilla ...
quote:Originally posted by pooley Mja krijg men hotmail toch nimeer open (IE dus) :/ Klote spyware dak er ni afkrijg , zelfs ni in safe mode scannen/ spyware remover progs runnen :s en hotmail ga ni goe samen met mozilla ... Ge moet toch ni op de site gaan voor hotmail te gebruiken. Stel da gewoon in in uwe Outlook vele gemakkelijker en sneller