Registered: Aug 2001
På Herkules... jaja, då lär det inte bli så mycket dansa av det!
Oct-10-2001 20:13
Gaby
DanceAddictPartyQueen
är det litet eller?
Oct-10-2001 20:17
Aendy
Lifeaddict
Nja... Herkules Bar (fd skoaffär) tror jag inte ens har något dansgolv, och om de skulle ha det kan det inte vara stort. Däremot så ligger Stortorget vägg i vägg och eftersom det är samma ägare (har jag för mig) så kommer de nog att nyttja det golvet. Men det golvet är inte stort och är riktigt sunkigt att dansa på (vrider loss ligament i ben och fötter). Men Reveal är lite mer uppdaterad på det, så jag får vänta på hans utlåtande.
Oct-10-2001 20:20
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
vet inte riktigt om "a night of dirty funk, slamming bass, jungle rhythms" lockar...
jag har faktiskt inte varit på hercules, men jag har hört folk säga att "det är ganska juste"... det är dock människor som inte vet vad trance/dansgolv är för nåt
Oct-10-2001 20:43
Aendy
Lifeaddict
Nä... har varit på Stortorget några gånger... och inget ont mot Sweet Fred & co men helt ärligt... stället suger. Det ända som liras där är svår, komplex house musik som man inte ens vet om det överhuvudtaget går att dansa till eftersom man inte vågar för att det finns risk för permanenta kotförskjutningar och komplicerade benbrott.
Oct-10-2001 20:51
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
och som sagt, är inte sugen på den musiken...
Oct-10-2001 20:54
Johan (DJ Irish)
dj bum
Registered: Aug 2000
Herkules Bar och Stortorget är i samma sak. Samma ägare som någon påpekade. Det hela kommer äga rum i stortorgets källare så om ni har varit där förut så vet ni hur dansgolvet kommer att vara. Kanske inte det största i världen....
Sweet Fred har ju blivit kickad och stortorgets "klubbsatsning" har blivit nedlagd men av någon anledning lyckades Nic (Dj Milkbone) övertala ägaren att vi i Integrate skulle husera där på onsdagen den 17:e.
Det kommer inte bli som Sweet Freds kvällar det kan jag lova men det blir nog inte förmycket trance. Jag kommer att spinna trance första timmen sedan blir det en blandning av Techno och House resten av kvällen. Hade jag fått bestämma hade spellistan sett lite annorlunda ut, men vad kan man göra
Om ni vill gå ut och festa på osndag och inte står ut med traditionell disco musik ska ni lätt komma dit. Lund har ju inte så mycket roligt att erbjuda i klubbväg som ni som är från Lund säkert vet.