Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
ליצ'רים
שמתי לב כמה פעמים ליוזרים שגולשים פה בפורום שאני לא מכיר
יש כאלה מחו"ל שבאים לבדוק את טרד הטראקים, אבל יש כאלה כמו Aviv
שראיתי עכשיו, אנשים שלא משתתפים בפורום ובאים להיות ליצ'רים, הבנאדם הזה לא שם אפילו פוסט אחד
אני מציע להפוך את טרד הטראקים לפרטי (ומי שרשום פה מספיק זמן יכול להבין איך אפשר לעשות את זה, מי שלא- לא לשאול)
ככה גם יוזרים פעילים בחו"ל יוכלו להיכנס, אבל מי שסתם בא להיות ליצ'ר שילך להכין חומוס
___________________
Aug-06-2004 18:26
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
מה הקשר לליצ'רים אל הבנתי..
זה לא שאפשר להוריד מפה טראקים או משהו...
זה באמת מעצבן שיש כאלה שרק מסתכלים כל הזמן ולא מגיבים אבל תן לו קצת זמן ממה שראיתי בפרטים שלו הוא רק נרשם לפני כמה ימים...
חוץ מזה מאיפה אתה יודע שהוא בא כל הזמן לתרד של הטראקים?
מה יש לך תוכנת מעקב אחרי יוזרים או משהו?חח
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Aug-06-2004 18:35
FederalBI
Pussy Addict
Registered: Dec 2003
Location: ILTA
i second eXeTik, choose eXeTik for prime minister for a better forum.
quote:
מה יש לך תוכנת מעקב אחרי יוזרים או משהו?חח
מה אין לך?
___________________
Aug-06-2004 18:35
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
מה הקשר לליצ'רים אל הבנתי..
זה לא שאפשר להוריד מפה טראקים או משהו...
זה באמת מעצבן שיש כאלה שרק מסתכלים כל הזמן ולא מגיבים אבל תן לו קצת זמן ממה שראיתי בפרטים שלו הוא רק נרשם לפני כמה ימים...
חוץ מזה מאיפה אתה יודע שהוא בא כל הזמן לתרד של הטראקים?
מה יש לך תוכנת מעקב אחרי יוזרים או משהו?חח
צודק לגמרי
גם אני בהתחלה שנרשמתי לא היה לי פשוט מה לרשום פה,
אבל כמה יותר שנכנסתי לקרוא היה לי יותר ויותר מה להגיד...
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Aug-06-2004 22:54
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
מה יש לך תוכנת מעקב אחרי יוזרים או משהו?חח
כמו שרונן אמר
מי שרשום פה מספיק זמן יכול להבין איך אפשר לעשות את זה, מי שלא- לא לשאול
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Aug-06-2004 23:41
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
נו הכוונה היא בטח שכשנמצאים בפורום הראשי ולא בתוך אחד הטרדים אז למעלה כתוב מי נמצא כרגע בפורום הזה
אז הוא בטח ראה כמה פעמים את השם של אביב ברשימה של אלה שנמצאים פה,ואז הוא ראה שאין לו תגובות לכן הוא הסיק מזה שהבנאדם נמצא פה כל היום רק בשביל התרדים
מסקנה מוזרה לטעמי...אבל כל אחד ודעתו
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Aug-07-2004 03:11
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
אני לא מבין למה זה מפריע.??????
הרי הפורום לא פרטי, ואנחנו רוצים שהוא יגדל ויתפתח
אז מי שלא כותב שיבושם לו, כל עוד הוא לא עושה ספאם מטורף ולא מזיק לאף אחד אני לא מבין למה זה צריך להפריע
___________________
Aug-07-2004 10:27
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Sniper
אני לא מבין למה זה מפריע.??????
תסתכל שוב על האוואטר שלך ותבין למה אתה לא מבין
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Aug-07-2004 12:59
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
quote:
Originally posted by Sniper
אני לא מבין למה זה מפריע.??????
הרי הפורום לא פרטי, ואנחנו רוצים שהוא יגדל ויתפתח
אז מי שלא כותב שיבושם לו, כל עוד הוא לא עושה ספאם מטורף ולא מזיק לאף אחד אני לא מבין למה זה צריך להפריע
אני גם לא מבינה... מה הקטע? מה זה מפריע לכם בכלל? שייכנסו חופשי...
אתם לא ממש מסבירי פנים אה? לפחות חלקכם..
Aug-07-2004 13:42
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
תסתכל שוב על האוואטר שלך ותבין למה אתה לא מבין
*מסתכל על האוואטר*
*ממשיך להסתכל על האוואטר*
-אחרי עשר דקות-
*ממשיך להסתכל על האוואטר*
ואללה אני לא מבין אתה קשר למה שאמרת עכשיו
___________________
Aug-07-2004 15:04
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
quote:
Originally posted by Sniper
כל עוד הוא לא עושה ספאם מטורף
מי אמר יאמאן ולא קיבל??
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Aug-07-2004 15:08
Narcotic Mind
Psychaholic
Registered: May 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
תכלס מה זה קשור לחיים?
מה זה מכביד לך על הסרבר של הפורום? מה קשור ליצ'רים
זה לא חשוב עם הוא רשום יומיים הוא שנתיים זכותו להיות פה ולא להגיד לכלום אם הוא רוצה, ואם תמשיכו בגישה הזאת אז אתם רק תבריחו אנשים מפה