Kom nettopp hjem fra Sensation White 2004. Seriøst noe av det råeste jeg har vært på. Noen andre nordmenn som var der egentlig? Det jeg egentlig lurte på var om noen visste hvor jeg kan laste ned hele Sensation som ett sett? Helst en høyhastighetsserver eller bittorrent.
Argh...greit da, men ser ikke hva som er så skrekkelig ulovlig med et liveset. Ble da sendt live over ID&T radio, så skulle da være flust av folk som har det....men greit...bare vær kjipe
Jul-06-2004 09:58
atlearmeen
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2003
Når er det sensation arangeres, skulle gjerne vært der en gang!!
Hey Locazor, du kjenner ikke noen Ekelier i Tønsberg!!??
Jeg skulle onske at jeg bodde i Europa son at jeg kunne dra pa fester som Sensation og Trance Energy, men sa heldig er jeg ikke. Men vi har vel noen kule her i USA. Winter Music Conference var fantastisk. Hvor mange mennesker var det pa Sensation i ar?
Aug-03-2004 16:39
Locazor
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by atlearmeen
Når er det sensation arangeres, skulle gjerne vært der en gang!!
Hey Locazor, du kjenner ikke noen Ekelier i Tønsberg!!??
Ekelier?
Aug-04-2004 14:03
Locazor
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by Nite-Mer
Jeg skulle onske at jeg bodde i Europa son at jeg kunne dra pa fester som Sensation og Trance Energy, men sa heldig er jeg ikke. Men vi har vel noen kule her i USA. Winter Music Conference var fantastisk. Hvor mange mennesker var det pa Sensation i ar?
38.000
Aug-04-2004 14:06
NiteMer
Prog/Trance Ambassador
Registered: Jun 2004
Du bor i Tonsberg? Faren min er i Borre na med sostrene mine. Jeg fikk ikke besoke i sommer.
Aug-04-2004 18:21
atlearmeen
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2003
Originally posted by atlearmeen
Noen som heter "Ekeli" til etternavn!!
Må bare si at det står dårlig til med kjennskap til noen Ekelier gitt..
Aug-04-2004 22:04
DJ-RED
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Nite-Mer