|
|
|
|
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
|
Ik heb het net enkele keren beluisterd, dus tijd voor een kleine review
Het nummer start meteen goed, propere basslijn en meteen leuke effecten erbij! Veel power, een stevige drive, het bouwt echt mooi op naar de break! En die break is wel vet, een hoog hands-in-the-air gehalte, fameus epic! Dan komt de main lead op, en daar ben ik eerlijk gezegd een klein beetje teleurgesteld...Alles zit nog altijd heel mooi in elkaar, alle sounds passen en kloppen, maar de lead zelf vind ik gewoon een beetje te "gewoon", te weinig verrassend als het ware. Ik mis gewoon iets in de progressie, het klinkt gewoon net iets te voorspelbaar. Dit heeft waarschijnlijk ook wel te maken met het feit dat ik tegenwoordig een proghead ben, een trance-track moet al héél verrassend klinken om mij te kunnen bekoren! Dus neem deze commentaar zeker niet te zwaar op, ik ben zeker dat de uplifting-fans dit enorm zullen apprecieren! 
Ook wel proper hoe die hoge tonen er nog door komen in die kleine break, daar hou ik echt van, die kleine extra touches en variaties, dat geeft een track echt een meerwaarde!
Dus om te concluderen kan ik zeggen: proficiat Tor en pumaz, echt een indrukwekkende track, misschien niet volledig mijn stijl, maar qua productie zit het echt heel goed, thumbs up!! 
May-11-2004 22:43
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001
|
|
|
May-12-2004 11:29
|
|
|
 |
 |
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003
|
|
|
May-12-2004 11:48
|
|
|
 |
 |
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003
|
|
|
May-12-2004 11:50
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:44.
Forum Rules: