Tiesto spelar i Budapest en vecka efter att jag åkt hem därifrån i september. det blir andra gången jag missat honom med en veckas mellanrum i Ungern har ni också missat någon som ni gärna hade sett live med ett hårstrå??
Jag missade även Armin van Buuren och Paul van Dyk med en veckas mellanrum, även det i Ungern
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan Ayia Napa vore kul att dra till igen... var ju där 2000 på supar/festar/bad/sola/slappa/spana semester med 7 polare...
Hade ju inte en tanke på att det faktiskt kunde komma dit bra DJs... en natt när man raggla in på hotellet vid 06 i vanlig ordning så mötte jag en polare som beskrev han hade vart på en klubb och dom körde trance, en slags trance han aldrig hade hört förr... publiken var i extas... stämmningen var på topp.. min polare var själv i extas när jag mötte han... han avslutar med att killen som hade lirat hette Paul Oakenfold.... DAMN... jag hade missat Paul fukkin Oakenfold !!!
Det är fan inte ens att missa på ett hårstrå... mer att missa på roten av ett hårstrå
Sen har man ju missat ett å annat för man vart sjuk eller fattig... Tranceatlantic 3 på Docklands med Lange pga. feber...
a men vafan vilken otur, vet hur det känns!
När jag kommit tillbaks från Chile till Sverige såg jag vilka som hade besökt de olika klubbarna där. Vill inte säga för mycket men bl.a. så var Junkie XL, Sander Kleinberg och Carl Cox NÅGRA av dem.