אנחנו יכולים לרשום מה שבא לנו...? אף אחד מהם לא מבין עברית?
___________________ The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy! Build Your Empire
איזה בעיות אנחנו יכולים לעשות ? לקלל את יאסר ?
מה כבר אנחנו יכולים לעשות?? חוץ מלרדת על כולם מאחורי הגב
אם לא שמתם לב.. אין מודורייטורים לפורום שלנו
___________________
quote:Originally posted by Trance man מה כבר אנחנו יכולים לעשות?? חוץ מלרדת על כולם מאחורי הגב זה מה שאני מדבר יענו כל החוסר בגרות בפורום לא תקף פה
quote:Originally posted by ripcurl זה מה שאני מדבר יענו כל החוסר בגרות בפורום לא תקף פה אחשלי.. אנחנו ישראלים, לא צריכים שום מודרייטרים מי שעושה בעיות נכנסים בו!!! סתם... במילה איך הם יבינו מה אנחנו מדברים?
quote:Originally posted by DJ-Energy אחשלי.. אנחנו ישראלים, לא צריכים שום מודרייטרים מי שעושה בעיות נכנסים בו!!! חחחחחחח ...הרוח הישראלית עדיין חייה ונושמת
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA