|
Re: fOR eVERYBODYYYYY !!!!!!!!!!!!!!11
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
hello ppl
אז ככה
אני די חדש פה והכל
ובדיוק מתי שנכנסתי אחרי איזה 3 חודשים לפורמים האלה
יענו באותו יום בדיוק פתחו את הפורום לישראלים:P
בקיצר
כל מי שחלק מהפורום הישראלי
שיכתוב את השם שלו שנכיר יותר טוב אחד את השני
ונדע מי יש פה :P |
גברררר.... ברוך הבאה לפורום שלנו
אני יובל, בן 13.5 מגדרה...
אם ת'רוצה אני באיי סיי קיו
103926510
|