de ECHT oude trance = (in mijn mening ) een stuk rustiger, meer melodieuzer, meer ditjes en datjes, maar minder energiek dan de trance van nu, heb het idee dat er nu zo veel mogelijk dingetjes in 1 nummer geperst moeten worden, wat ten koste gaat van het basis melodietjes zelf, zeg je had vroeger 3/4 dingen tegelijk (bass, hihats, melodie (+synths of wat dan ook, andere melodie, boeiend), maar nou is het bass + hihats + melodie + strings + synths + melodie + andere strings enz enz... de muziek is TE vol... naar mijn mening nogmaals 
___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL
|