|
|
|
|
 |
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002
|
|
|
Jul-26-2004 00:50
|
|
|
 |
 |
knomaden
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003
|
|
|
P4z!:
Den var ju himla gullig - den köper jag!
SCuL:
Stockholm. Hm. Funderade ...STHLTA - stolta? - ahhhhhh...den hade jag i tanke, men 0ÅTTA var ju bara för bra! Ha ha...go for that . Välkänt begrepp (f d 08 är man ju åsså)
GÖTA - jepp, det var det jag tänkte att det inte skulle blandas med JÖNTA ...
NORRTA - nääääääh nu får Du ge Dig på två punkter - Mike Shiver, en av våra absolut finaste norrlänningar! Och hörru! Klumpa ihop allt norr om Dalälven till Norrland som om det bara skulle vara en enda stor ödebygd! Fy! Jag är ju till hälften JÄMTA (Jämtlands Trance Addict) på ena sidan släkten (mödernet). Det var REGIONALA och LOKALA TA:s vi pratade om, det finns ju tre landsändar, Götaland, Svealand och Norrland...ner på landskapsnivå igen, vetja!
OK - keep 'em coming!
What about ett annat tungt näste - Östergötland, Linköping, Norrköping etc? Glorie? EsseT?
- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?
|
|
Jul-26-2004 01:47
|
|
|
 |
 |
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002
|
|
|
Jul-26-2004 08:57
|
|
|
 |
 |
knomaden
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003
|
|
|
Ha ha grabbar...det gick mindre än ett halvt dygn innan denna dopdiskussion klev under bältet...
Girlz! Lite balans, öh! Kan ni göra denna diskussion lite mera sofistikerad, maybe .
No, but seriously, det var ju kul att se att ni har humor pojkar.
Tacksamt iaf att kombinera -TA hit å dit.
Vi fortsätter med ett förorts-TA till,
Vällingby Trance Addicts - VÄLTA .
Och ett till, min gamla uppväxtort,
Täby Trance Addicts - TÄTA.
What else? Född på Danderyds BB;
Danderyd Trance Addicts - DATA . Eller är det förbehållet Dalarna Trance Addicts? Då får det bli DANTA. Om inte det redan är Danmark Trance Addicts...jag tar å surfar igenom och ser vad våra internationella TA:s har...au.ta vet jag är Aussie Down Under, och nyTA vet jag är New York TA eftersom det är taggat under rudEgirL:s avatar (hon som är på ingående, ni vet).
OK, b2w - back 2 work...
- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?
|
|
Jul-26-2004 09:10
|
|
|
 |
 |
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000
|
|
|
Jul-26-2004 09:37
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 04:28.
Forum Rules: