לפני כמה חודשים הייתי במסיבה שהיא ניגנה בה והיא נתנה סט מדהים, ממש לא מהעולם הזה.. אז השגתי את האי מייל שלה ורשמתי לה שאני חושב שהיא מעולה ושנהניתי לאללה במסיבה הזאת, ושגם אני מנסה להצליח בקטע הזה של תיקלוט.
אז היא ענתה לי איזה שבוע אחרי וביקשה שאני אשלח לה קלטת מיקס שלי ושהיא תראה מה היא יכלה לעזור לי.. וגם אמרה לי שהיא שמחה שנהניתי מהמסיבה....
היום קיבלתי עוד אי מייל ממנה... הנה הוא:
היי אלון מה המצב
אני עדיין מחכה לשמוע ממך איזה דיסק מעניין
רציתי לאחל לך שנה טובה
שתהיה לך שנה של התפתחות במוזיקה, ומי ידע אולי השנה תהייה השנה הגדולה בה
תפרוץ לשוק התקליטנים
אני מקווה לראות אותך על העמדה בפעולה.
אז שהייה המון כיף
ונשתמע
Lady Dragn
היא גם נתנה לי את הטלפון שלה למקרה שאני אצטרך עזרה במשהו או שאני סתם ארצה לדבר... היא כזאת נחמדה!!!
___________________
Sep-20-2001 14:07
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
שיחקת אותה אחי!
בהצלחה!
דרך אגב אתה גם מפיק טראקים או רק מתקלט?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Sep-20-2001 14:15
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
תותח אח שלי..
שיחקת אותה לאלה ....
מקווה גם לשמוע איזה סט שלך מתישהו
Sep-20-2001 14:26
dj alonzo
Swimming Addict
Registered: Jun 2001
Location: Modi'in, Israel
תודה!!!
quote:
Originally posted by luckystrike שיחקת אותה אחי!
בהצלחה!
דרך אגב אתה גם מפיק טראקים או רק מתקלט?
כרגע אני רק מתחיל ליצור, אז אני לא כ"כ טוב בזה.. אבל אני מתכוון להשתפר בזה
___________________
Sep-20-2001 14:28
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by dj alonzo תודה!!!
כרגע אני רק מתחיל ליצור, אז אני לא כ"כ טוב בזה.. אבל אני מתכוון להשתפר בזה
באיזה כלים אתה משתמש?
יש לך סינטי ומודולים או שסתם על המחשב ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Sep-20-2001 14:31
dj alonzo
Swimming Addict
Registered: Jun 2001
Location: Modi'in, Israel
quote:
Originally posted by luckystrike
באיזה כלים אתה משתמש?
יש לך סינטי ומודולים או שסתם על המחשב ?
אני משתמש במחשב יחד עם מקלדת מידי וסמפלר ישן וגרוע של חבר שלי...
___________________
Sep-20-2001 14:36
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
quote:
Originally posted by dj alonzo
אני משתמש במחשב יחד עם מקלדת מידי וסמפלר ישן וגרוע של חבר שלי...
לא נורא אח שלי גם זאת התחלה
Sep-20-2001 15:27
TranceGiant
randomly disappoints
Registered: Jun 2001
Location: (Strudel)-City that never sleeps
Hi alon!
Behazlaha ahi, msor dash le Lady Dragon (he DJ popularit baarez?)
Ata kotev: hi natni li ta mispar telefon shela, hi kazot nehmada..
Alon: hakol tov ve yafe aval ma she od yoter meanyen...HI KUSIT???
hehe
ya
___________________
"Those are my principles, if you don't like them... well, I have others.”