|
| quote: | Originally posted by Shahar
הוא מתחיל..
הוא קונה עכשיו רק ציוד
וראסמי יש לי
DJM600
ואין לי בעיה שיש קאונטר
זה ממש ממש לא מפריע
להפך
למה אתה סתם מזיין תשכל?
ביפיאם קאונטר רק עוזר...
אמרתי
יש לי DJM600
ואם בא לך אין לי בעיה שנבדוק מי בנינו ממקסס יותר טוב
אז חלאס לכתוב טרדים בשביל דאווינים על אנשים שלא מבינים.. |
לכתוב טרדים בשביל דווינים על אנשים?
שחר, תחשוב על מה שאתה רושם ואחרי זה תרשום אותו.....
אתה רוצה בוא נראה מי ממקסס יותר טוב, אתה תהיה עם קאונטר, אני בלי... טוב?
יש לי את ה
DJX700
יש לו קאונטר
הוא לא שווה גרוש..... תשמע מה שאני אומר לך אני לא סתם מזיין בשכל
שאל כל בנאדם שאתה רוצה
אפילו לך ל
DJ Booth
יש שם אנשים שבאמת מבינים, לך תשאל אותם תראה מה אומרים לך
|