Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Lyst til å være guest dj på liten nettradio stasjon?
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
CoDe-X
tranceaddict

Registered: Jul 2004
Lyst til å være guest dj på liten nettradio stasjon?

Hei alle andre norske trance addicts.

Jeg og en kompis har nettopp starta en liten nett radio kanal, og vi kunne godt tenkt oss litt guest dj's som enten kan spille live, eller lage en mix vi kan spille på showet vårt.

Vi har 2 radio gigs vi driver på med om dagen. Begge er relativt små, men den ene kan vi få til å bli ganske stor, pga kapasiteten vi har på linja (1400 lyttere med 128 kpbs!!).

Eneste er at vi må få fronta det litt bare

Kunne du tenkt deg å vært med på å lage en litt grum stasjon så si ifra, men i første omgang er vi ute etter guest mixes.

Trance\house\techno\techfunk er stilene vi er ute etter, og mixen bør ikke være over 60 minutter, om det ikke er for mye å spørre om.

Old Post Jul-10-2004 20:59  Norway
Click Here to See the Profile for CoDe-X Click here to Send CoDe-X a Private Message Visit CoDe-X's homepage! Add CoDe-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moore
photograph

Registered: Sep 2003

Jeg kan sikkert gjøre en eller to gjestemixer for dere iløpet av sommern.. Men jeg anbefaler dere å sette opp fra 128kbps til 160kbps. Er endel bede kvalitet på 160, og det skal litt til for å få over 1400 lyttere med det første..

Old Post Jul-11-2004 10:53 
Click Here to See the Profile for moore Click here to Send moore a Private Message Add moore to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sjodalf
Mr. Lines

Registered: Dec 2002
Location: Deep down in the forest, where no broadband exist..

kan helt sikkert gjøre en god del guest mixes for dere også! bare å slenge over en pm

og ikke glem dial-up stream

Old Post Jul-11-2004 12:45  Norway
Click Here to See the Profile for Sjodalf Click here to Send Sjodalf a Private Message Visit Sjodalf's homepage! Add Sjodalf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CoDe-X
tranceaddict

quote:
Originally posted by moore
Men jeg anbefaler dere å sette opp fra 128kbps til 160kbps. Er endel bede kvalitet på 160, og det skal litt til for å få over 1400 lyttere med det første..

Skulle gjerne stilt på lyden, men greia er at vi bare låner denna serveren av en kompis, så vi får ikke gjort en damn shite med den saken. Han er krem sær på å kjøre 128kbps og siden det er en svær jævla linja han har så er hans ord lov.

Old Post Jul-12-2004 02:05  Norway
Click Here to See the Profile for CoDe-X Click here to Send CoDe-X a Private Message Visit CoDe-X's homepage! Add CoDe-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Audun
...

Registered: Mar 2003

Jeg kan godt sende dere noen set, men det må nok vente til jeg kommer hjem fra Italia (om ca. 2 uker). Jeg kan ta kontakt da!

Old Post Jul-15-2004 23:49  Norway
Click Here to See the Profile for DJ_Audun Click here to Send DJ_Audun a Private Message Add DJ_Audun to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djnemesis
tranceaddict

Registered: Jul 2003

Hvis tilbudet fortsatt står kan sikkert jeg og en kamerat også mekke noen sett for dere. Høres ut som bra insj!

> Solar Stone - Seven Cities
> DJ Yngin - True Trance Sessions

Old Post Aug-07-2004 18:47  Norway
Click Here to See the Profile for djnemesis Click here to Send djnemesis a Private Message Visit djnemesis's homepage! Add djnemesis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CoDe-X
tranceaddict

Jess da, tilbudet står forsatt. Trenger flere folk som kan lage mixer, så har noen muligheten så er det bare å si ifra om dere kan\har lagd en mix til meg.
Driver å jobber for å få Dj Precision til å lage en mix nå, han skulle ha sendt den til oss på lørdag, men det skjedde ikke, kan tenkes at han gav faen, men jeg er villig til å vente litt til med å se hva som skjer.

Old Post Aug-08-2004 10:05  Norway
djmushi
tranceaddict

Registered: Mar 2004

sinnsykt bra initativ dere tar gutter! digger sånne folk, så bare stå på! Jeg vil mer enn gjerne sende dere et par liveset jeg har mixet selv, hvis tilbudet står seg enda da? Kontakt meg på mail eller.no så fixer vi ett eller annet

frank
[email protected]

Old Post Aug-08-2004 18:38  Norway
Click Here to See the Profile for djmushi Click here to Send djmushi a Private Message Add djmushi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Lyst til å være guest dj på liten nettradio stasjon?
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackthis track is BEGGING to be IDed...... [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTantamanna - Talking (Main) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:50.

Forum Rules: