|
| quote: | Originally posted by Tim Davis
Die heeft de nieuwe remix van Fica en Eli gedaan en dat is niet james Lavelle maat James Zabiella (Renaissance-UK), heeft nu trouwens een prachtige cd TE KOOP. |
Ficta is projekt van aidan lavelle, zabiela had er ne vette mix van gemaakt ja, begin m stilaan beu te worden...en Zabiela, tja, beste dj ooit gehoord (en heb er veel gehoord) eindelijk eens iets vernieuwend
___________________
favorite tunes atm:
The MFA - Motherload
Masket & Mullet - Forgive
KVK - Reality theory dub
Girl Nobody - Why I am alone (Wrecked Angle remix)
Erykah & Ewan Kaye - On & on (Ewan Kayes both mixes!!!)
keep progressing
|