|
חבר'ה אין מה לעשות אבל עדיין 100 ישאר הרבה יותר אמין מאשר 450...וכל הקטע שאין בו במעט כלום - כמה כפתורים וזהו...הייתה לי פעם שיחה על זה עם גיי סלמה מ99 אסקייפ...אז הוא אמר לי שנכון שב100 אין כלום אבל הוא הרבה יותר בטוח ואמין מהבחינה גם שאם צריך לתקן או משהו אז אין שום בעיה איתו... לעומת זה יש מכשירים הרבה יותר מקצועיים והרבה יותר משובחים..ותכלס זה שאלת השאלות - ללכת על משהו שחרשו עליו שנים או שמשהו חדש עם אפקטים והכל אבל לא כל כך ידוע...
...נ''ב: אני נראה לי הייתי הולך על החדש..שונא שמרנות
___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
|