Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Trance Nettsider
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Trancenorway
Senior tranceaddict

Registered: May 2003
Trance Nettsider

Og holde seg heil oppdatert på kva som er nytt og bra innen trance er nesten komplett umogleg. Det er så mykje bra der ute både nytt og gammelt som ein kanskje ikkje får med seg. Så gode nettsider er veldig viktig for min del for og få tips om bra trance. Eg meiner ikkje download sider, men forum eller chart sider. Tranceaddict er mitt viktigaste kilde. I tilleg synest eg desse er bra:

Dance Paradise Top 100: http://members.tripod.com/~dj007/hitlist.htm
Mykje bra både nytt og gammelt, nye låter kommer tidleg.

DEUTSCHEN-DJ-PLAYLIST: http://www.dj-playlist.de/
Her får du tips om cheese musikk lenge før den kommer til norge.

Har ein god del fleire, post dine beste. Veit du om nokre bra blader på skaninavisk eller engelsk so post det og.

Vast Vision Pres. Mungo - Summer Blush
Dash Berlin - Till The Sky Falls Down (Vocal Mix)

Old Post Sep-15-2004 10:00  Norway
Click Here to See the Profile for Trancenorway Click here to Send Trancenorway a Private Message Add Trancenorway to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

www.ivibes.nu er bra trancemessig. Skrev litt der før, men ettersom jeg ikke har fast internett lengre har det blitt dårlig med det nå.

Old Post Sep-15-2004 12:18  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sjodalf
Mr. Lines

Registered: Dec 2002
Location: Deep down in the forest, where no broadband exist..

www.trance.nu

Old Post Sep-15-2004 15:34  Norway
Click Here to See the Profile for Sjodalf Click here to Send Sjodalf a Private Message Visit Sjodalf's homepage! Add Sjodalf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Stream
tranceaddict in training

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Sand Leaper
www.ivibes.nu er bra trancemessig. Skrev litt der før, men ettersom jeg ikke har fast internett lengre har det blitt dårlig med det nå.

Må vel også få anbefale den siden, ja.

Old Post Sep-30-2004 10:31  Norway
Click Here to See the Profile for Stream Click here to Send Stream a Private Message Visit Stream's homepage! Add Stream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > Trance Nettsider
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProgressive - New Order - Someone Like You Funk Dvoid remixes??? [2002] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCirez D – Control Freak [Mouseville] [MOUSE 001] [2011]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:48.

Forum Rules: