Originally posted by SteveTranz4ever
Är det en återkommande radio show ? Isf kan detta bli dess officiella tråd
Ska ratta in ikväll
Ja det är en återkommande show dom kört rätt länge.
Kan va skoj att kommentera låtarna dom spelar. Deras spellistor finns också på www.aboveandbeyond.nu samt kan man lyssna på äldre spelningar genom att klicka på någon av siffrorna nere till höger på sida.
Sep-07-2004 16:54
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
Location: Stockholm
För att uppgradera till bättre ljudkvalité använd denna pin: 97067657
Sep-07-2004 18:03
Gate 42
Discover Dark
Registered: May 2001
Location: Sthlm, Sweden
Börjar kl 20:00 brittisk tid ja.. Vi här i svea får vänta en timme "till" tills kl 21
www.ets-global.org brukar köra simulcast också. Så man kan ratta in det på winamp istället för att behöva ha ett IE fönster uppe med en liten ful WM-player i..