|
Re: DJ Tiesto @ Haoman 17 - 13.6.02
| quote: | Originally posted by Trancemania
עוד מספר שעות טייסטו מנגן אצלנו בארץ הקודש ואין שום טרד פתוח ??
מה זה הביזיון הזה ?!?!?
בטרם עת הצטיידתי בכרטיס שעלה לי 140 ש"ח (הכי יקר שעלה אי פעם לטייסטו במכירה מוקדמת)
והכי הרבה ששילמתי אי פעם היה 150 ש"ח בקופות....
אם ישדרו את זה היום בסט ב 102 אפ.אמ אז תדאגו להקליט את זה וכמובן לשים את זה אח"כ באיזשהו פאב.
מקווה שיתן הופעה טובה וכמובן מיקסים מושלמים כמו שהוא יודע לתת בהופעות חיות.
שני טראקים שאני מאמין שיהיו מסמרי הערב
Three Drives on a Vinyl - Carrera 2
(Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Mix
מי מהפורום הנכבד מגיע היום ? |
איפה הוא מופיע?
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
|