Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > finns nått intresse för denna vinyl?
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kamelen
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002

som ni kanske vet så säljer jag ut allt.. skivor/utrustning .. osv =) .. denna är nu till salu.. en väldigt sälsynt skiva..finns endast 5 ex utav den.. Leama & Moor - Shades Of Red / Shades Of Blue .. är ni något stort fan.. eller vill ha en supersälsynt-skiva.. så slå till nu =) .. ge mig ett bud som ni anser va rättvist =)

Old Post Aug-23-2004 00:00 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Re: finns nått intresse för denna vinyl?

quote:
Originally posted by Kamelen
som ni kanske vet så säljer jag ut allt.. skivor/utrustning .. osv =) .. denna är nu till salu.. en väldigt sälsynt skiva..finns endast 5 ex utav den.. Leama & Moor - Shades Of Red / Shades Of Blue .. är ni något stort fan.. eller vill ha en supersälsynt-skiva.. så slå till nu =) .. ge mig ett bud som ni anser va rättvist =)

Min kära ungerska kollega CJ Intercity är intresserad av Shades of Blue i alla fall, om jag inte är helt ute och cyklar. Jag har för mig att han hade nämnt det här tidigare...Skicka honom ett PM och säg att du har vill bli av med plattorna, just nu är han dock i ungern, så det kan ta ett par dagar innan han svarar...

www.laszlo.se

Old Post Aug-23-2004 08:45 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

JA JA JA JA!!!!!!!!

visserligen lar jag vara ganska pengalös nar jag kommer hem fran ungern nasta vecka, men jag kan nog hosta upp lite stalar hur mycket vill du ha för den? kanske jag passar pa att norpa nagot annat fran din lagerrensning ocksa

jag aterkommer, var sa saeker

ps tack Laszlo

Old Post Aug-24-2004 18:56  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

mitt första bud är 500 kr

Old Post Aug-24-2004 20:59  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

japp, da är jag ute ur leken

Old Post Aug-25-2004 21:39  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by CJ InterCity
japp, da är jag ute ur leken

den e faktiskt värd minst 1000 =)
notera att det utöver Leama & Moor och Kamelen bara är 3 pers som äger den :E

Old Post Aug-25-2004 21:56  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by RebeL9
den e faktiskt värd minst 1000 =)
notera att det utöver Leama & Moor och Kamelen bara är 3 pers som äger den :E

om sanningen ska fram så har leama & moor inget eget ex längre =) guess vart den hamnat.. dock så funderar jag på att av moraliska skäl ge tebax denna till den rätta ägaren..

Old Post Aug-26-2004 01:00 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

naturligtvis ar den värd en hel del men jag har helt enkelt inte rad just nu... sa jag far helt enkelt avsta. dock kan jag trösta mig själv med Leama - Requiem For A Dream som jag efter mycket möda äntligen fick tag pa igar visserligen fick jag byta bort min signerade Tiesto vinyl men det var det värt

Old Post Aug-26-2004 17:36  Germany
Kamelen
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by CJ InterCity
naturligtvis ar den värd en hel del men jag har helt enkelt inte rad just nu... sa jag far helt enkelt avsta. dock kan jag trösta mig själv med Leama - Requiem For A Dream som jag efter mycket möda äntligen fick tag pa igar visserligen fick jag byta bort min signerade Tiesto vinyl men det var det värt

du tjänade på det kan jag säga =) o jag vet inte ens vilken tiesto-vinyl det va

Old Post Aug-26-2004 17:46 
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

det e lugnt.. kan offra mig o ta den gratis... e bara att skicka.. :P

Old Post Aug-27-2004 20:42  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > finns nått intresse för denna vinyl?
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID = 2002 Track......Played by DJ Tiesto [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNeo Cortex - "Elements" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:45.

Forum Rules: