SASHA @ Café d’Anvers 20 juli 2004 - Café d’Anvers (BE) www.cafe-d-anvers.com Entree prijs: 20,00 € (excl. Fee) ... Maximum 500 tickets beschikbaar!! Open: 23h00 tot 07h30 Minimum leeftijd : 18 jaar Line Up: Main Room:Sasha (UK – Global Underground – Bedrock), Peter Novak (E-Motionz, Silly Symphonies), Pole Folder & CP (Bedrock Rec.) Balcony: Maurow (E-Motionz), Benoit & Thomas (Earth – Silo), Olivier (Peoplez), X-ian (E-Motionz) Organisatie: E-Motionz & Café d’Anvers Location address: Café d’Anvers, Verversrui 15, B-2000 Antwerpen (België) Information : [email protected] De kaartverkoop is inmiddels begonnen via ticketbox! Dus wie gaan er allemaal heen?
Heb vanmiddag m'n kaartje al gekocht! Wilde niet het risico lopen dat het straks uitverkocht is...
Ik moet ook nog even kaarten fixen e.d. Ik heb de auto, als ik ga kunnen er 3 man meerijden.
___________________ "Life is all about choices & respect"
ik wist dat er niet zoveel tickets waren, maar 500 is wel behoorlijk weinig... snel ff langs FNAC moeten gaan geloof ik, of ik mis dit alles nog.
___________________
damn, ben ik ook al op vakantie. Van 16 juli - 2 augustus op vakantie Geen DanceValley, geen Sasha @ Cafe d'Anvers
___________________ Addicted to Deep Dish / Gabriel and Dresden / Leama and Moor Best of the moment: * Leama and Moor - Common Ground * Vadim Zhukov - Evolution * Gabriel & Dresden - Bloom * Deep Dish - George Is On
quote:Originally posted by BeeJay damn, ben ik ook al op vakantie. Van 16 juli - 2 augustus op vakantie Geen DanceValley, geen Sasha @ Cafe d'Anvers DanceValley is 7 augustus hoor...
quote:Originally posted by HiGH_NrG DanceValley is 7 augustus hoor... Hij bedoelt vast Extrema Outdoor op 17 july Snel kaarten halen voor Sasha want wil hier zeker bij zijn!
___________________ Sasha!
Ook hier wil ik graag bij zijn!
Net vrijgekregen voor Woensdag 21 Juli dus ticket snel regelen en ich bin dabei! S.
Last edited by Bouma-Bros on May-25-2010 at 06:58
quote:Originally posted by Bouma-Bros Net vrijgekregen voor Woensdag 21 Juli dus ticket snel regelen en ich bin dabei! Sido top! Wir sind alle dabei! R'dam posse aanwezig!
quote:Originally posted by tijs08 R'dam posse aanwezig! R'dam posse?? Wat is dat nou weer voor vage term? Degene die dat verzint mag van mij per direct op de knuppellijst!
Rotterdam Posse met Duits accent als dat maar goed komt!!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA