|
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Heb je Damian Keane wel s gehoord? Is echt 1 van de vetste techno dj's die ik ken (ja, letterlijk haha...komt uit Leeuwarden). Timmert ook al zo'n 15 jaar aan de weg ofzo!
Brengt platen uit samen met Dano, die van die kicke gabbertracks van vroeger. Maar maakt nu dus erg lekkere techno!
Ik ga d'r echt heen! Moet nog maar ff een Damian Keane aanmoedigshirt maken |
damian keane is echt goed bezig idd!! hij werkt de laatste tijd veel samen met dave miller waarmee hij dus een eigen label heeft, audiosculpture. komt goede techno op uit!
en amok is koel trouwens!! tijdje geleden sloot hij af op reactor.. damn, wat was dat snoeihard zeg. leek af en toe meer op industrial. hij begon zijn set ook met lenny dee & promo - i called you
het zal dan wel 'hersenloos gebeuk' zijn, maarja lekker boeiend. kan af en toe best leuk zijn. mensen moeten zichzelf en de muziek gewoon niet altijd zo serieus nemen.
laat ik trouwens voorop stellen dat ik de line-up aanvankelijk ook suf vond, had er veel meer van verwacht.. monumental holt de laatste tijd echt héél hard achteruit vind ik. maarja, bij nader inzien vind ik dat ik me daar niet druk om zou moeten maken.. alsof awakenings het enige feest is ofzo, ze zijn allang niet toonaangevend meer.
buiten dat ben ik ervan overtuigd dat het gewoon weer een leuk feest wordt, het feest maak je immers zelf dus ik ga er wel gewoon heen !!
en het is weer in rotterdam!!