Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Daft Punk - Human After All
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003
Smoking ..umm..something Daft Punk - Human After All

Et oui Daft Punk annoncent leur prochain Album pour fin Mars

Daft Punk - Human After All

‘Human After All’
‘The Prime Time Of Your Life’
‘Robot Rock’
‘Steam Machine’
‘Make Love’
‘The Brainwasher’
‘On / Off’
‘Television Rules The Nation’
‘Technologic’
‘Emotion’

http://www.nme.com/news/110884.htm

Trop dla Baaaaaallllllllleeeeeeee

Old Post Dec-27-2004 10:44  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
yeah ca c'est une bonne nouvelle !!
j'avais adoré leur 2 premiers albums.

Old Post Dec-27-2004 10:56  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

Vraiment curieu de savoir ce que ça va donner...

Old Post Dec-27-2004 10:59  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

vivement la sortie;
le premier j'avais vraiment adoré, et j'écoute toujours de temps en temps. Le deuxième m'avait bien déçu..

Old Post Dec-27-2004 11:02  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

On attend avec impatience les extraits sonores.

Old Post Dec-27-2004 11:11  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Hum...Est ce que ca sera de l'Homework, ou de la bonne soupe a la Discovery?

J'espere qu'on pourra retrouver leurs bons vieux esprit techno.
J'ai hate!

Old Post Dec-27-2004 11:52  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Romain
vivement la sortie;
le premier j'avais vraiment adoré, et j'écoute toujours de temps en temps. Le deuxième m'avait bien déçu..

Exactement pareil. j'ai d'ailleurs le premier en vinyl

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Dec-27-2004 11:52  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mochu
Feel the Spirit of Trance

Registered: Dec 2001

Ouah quelle annonce .
J'suis sur qu'ils ont essayer de jouer avec de nouveaux sons
pour retrouver l'esprit du 1er ( qui est de loin mon preferé des 2).

Old Post Dec-27-2004 11:56  France
Click Here to See the Profile for Mochu Click here to Send Mochu a Private Message Add Mochu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Il ne faut pas être trop rétrograde non plus, ils ont obligatoirement évolué dans leur travail et ne referons pas un clone de Homework 2

Et puis de la à dire que Discovery c'est de la soupe... faut pas abuser non plus. Surtout qu'il y avait une raison pour que cet album soit fait ainsi.

Après on a le droit de ne pas aimer ça pas de problème, mais on ne peut pas critiquer la qualité du travail je pense.

Bref en tous cas ce 3eme album signerait peut être le retour des boss de l'electro, enfin espérons

Old Post Dec-27-2004 12:53  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Moi ce que j'aimerai bien savoir, c'est ce qu'ils ont fait pendant ces 4 dernieres années ??
A part quelques morceaux de Thomas Bangalter...!! Aucunes infos ou meme de live concernant ces 2 gars.

Un petit retour dans le style Alive ça tapperai bien. J'espere que l'album sera pas trop mal quand meme depuis tout ce temps.

Old Post Dec-27-2004 13:41  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rodo
Trancewillneverdie.com

Registered: Aug 2003

en tout cas ce qui est sur c'est que l'album sera différent en style des deux autres

ils ont profité des 4 ans pour se marier et faire des enfants...
ils vivent toujours à paris tranquille

un album tous les 4 ans 1997-2001-2005 quelle régularité héhé

Old Post Dec-27-2004 14:52  France
Click Here to See the Profile for Rodo Click here to Send Rodo a Private Message Add Rodo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

un album tres attendu meme pas ceux qui n'aime pas specialement la techno, c'est dire leur impact.
Perso le premier j'ai vraiment adoré, le second j'ai été déçu malgrès quelques excellents morceaux, et le troisieme bah j'ai hate de voir ce qu'ils ont pu nous inventer cette fois ci

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Dec-27-2004 14:58  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Daft Punk - Human After All
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMy most wanted unknown track. Old trance tune (very difficult to ID) [2024] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBasement Jaxx - Betta Daze [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:46.

Forum Rules: