Hallå hallå nu hitta jag den svenska sectionen *kewl*
hehe så läget med alla er då???
kan ni inte säga några feta låtar????
ha de bra
Peace- Andreas.
___________________
TA. -AndReAz
Sep-25-2001 19:54
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
det är bara bra med oss
välkommen hit
Sep-25-2001 20:00
AndReAz
Junior tranceaddict
Registered: Sep 2001
Location: Helsingborg
jeje
e det du som håller i detta forumet ellere???? nån bra låt att rekomendera, reveal?
___________________
TA. -AndReAz
Sep-25-2001 20:04
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
inte jag som håller i det, men jag börjar bli gammal i gamet så att säga
bra låtar: det finns ju så sjuuuuuuuukt många
några FÅ:
the quest - c sharp
dj tiesto - sparkles
comsmicman - i love you
bt - namistai
gouryella - walhalla
Sep-25-2001 20:21
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Location: Sweden
Tjaba å välkommen till TA....
Sep-25-2001 20:30
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Tjena mannen... så du har äntligen hittat till den svenska sektionen... tog ju en jäla tid. Nävål, hoppas TA faller dig i smaken.
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Sep-25-2001 20:45
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Re: SVenskar :)
quote:
Originally posted by AndReAz Hallå hallå nu hitta jag den svenska sectionen *kewl*
hehe så läget med alla er då???
kan ni inte säga några feta låtar????
ha de bra
Peace- Andreas.
Välkommen välkommen
Här har du han som håller i grejen
Ladda hem Silverblue - Step back (vocal mix)
___________________
Sep-26-2001 05:53
AndReAz
Junior tranceaddict
Registered: Sep 2001
Location: Helsingborg
yähhhhhhhhhh!
Hey hey verkar som en bunke sjyssta personer tack för alla låt tips *laddar hem*
ehmm... men en fråga tilll, hur lägger man in bild till sidan och en där nere????
*jag* <---- N E W B I E
___________________
TA. -AndReAz
Sep-26-2001 07:10
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
bilden till vänster:
gå in på Profile, Edit Options, Avatar (längst nere på sidan)
saken efter texten:
Profile, Edit profile, Signature
Sep-26-2001 17:40
Feant
Junior tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Fisk
Välkommen hit.. och om du har någon släkt eller koppling till Oman så hälsar jag dig ännu mer välkommen.
Sep-27-2001 22:02
Dj Warez
tranceaddict in training
Registered: Sep 2001
Location: Sthlm - sweden
Jag har väl typ ingen rätt att välkomna dig eftersom jag bara har varit meddlem i nån vecka men ja säger d iaf. Välkommen
___________________
Dj Warez was here
ICQ: 89572985
Sep-28-2001 12:55
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Välkommen allihoppa!!!
Ni kan väl presentera er i "Svenska folket" så att man vet lite mer om er???