Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Summer Cruise
Pages (22): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001
Summer Cruise

Yes äntligen vart man före steve med info om kryssarna ;-)

"Monday Bar Summer Cruise 26-27 augusti

Många har undrat vad vi menat med "Act of Gods" i vårt kalendarium. Som ni kanske minns skrev vi samma kryptiska tre ord i vintras innan vi släppte nyheten att John Digweed var bokad på valborg. Med andra ord så har vi något nytt, något riktigt, riktigt stort på gång! Vi tänker dock hålla er på sträckbänken ett litet tag till innan vi släpper bomben...

Vi kan dock avslöja så mycket att det syftar på att några av världens största namn inom techno, trance och house kommer att spela på vår stora nästa kryssning som går av stapeln den 26-27 augusti på Silja Festival. Monday Bar Summer Cruise med Ministry of Sound blir sommarens riktigt stora fest och en grandios avslutning på sommarsäsongen. Denna gång även med dansgolv på däck om vädret tillåter!"

Ska bli intressant att se vilka namn de släpper denna gången inom trance och techno genren, men den där housen får allt hålla sig i maskinrum om det inte är musik till maten vi pratar om.

Utomhus scen hade också varit förbannat nice.

Och för att inte samma eviga följdfråga ska komma så... Ja det är 20 års gräns, ja de kommer ha det fantastiska specialerbjudandet med 1 hamburgare + en öl för 100 kr även denna kryssningen och nej man får inte bada i havet.

Old Post May-05-2004 04:27  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredAcler
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004

YES!!!!!!!!
Det här kommer nog bli riktigt bra tror jag. Ska bli kul att se vad dom sätter ihop för line up. Väntar med spänning

http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77

Old Post May-05-2004 06:03  Sweden
Click Here to See the Profile for FredAcler Click here to Send FredAcler a Private Message Visit FredAcler's homepage! Add FredAcler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Versace
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

ett namn som har dykt upp, har jag fått för mig, är Chris Liebling...

Old Post May-05-2004 07:31  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Versace
ett namn som har dykt upp, har jag fått för mig, är Chris Liebling...
ja han är ju bokad de 2 datumen i sverige så vart annars?

Old Post May-05-2004 08:08  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Självklart kommer jag men *suck*... fan e lite less på FestivalbåtN

Kul kommer det bli såklart ändå

Old Post May-05-2004 08:44  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Kul kommer det bli såklart ändå

Säger detsamma

Old Post May-05-2004 09:07 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

weee jag kommer!
nu gäller det att inte bränna alla pengar under sommaren bara

Old Post May-05-2004 09:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by Funfrock
weee jag kommer!
nu gäller det att inte bränna alla pengar under sommaren bara
Får du inte igen på deklarationen ?

De får jag... många $$$ blirÄ... dom stålarna kommer ju runt detta datum

Linan man kan skönja/hoppas på
Chris Liebing
Paul Oakenfold
Carl Cox
(okej redan nu är deras tålar slut efter dessa tre men fan man får väl drömma )

Old Post May-05-2004 09:49  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

vadå snackar du skit om mitt hem eller? jag ser mig själv som boende på den där båten kan vartenda vrå utantill nu

(dämpa gärna eran negativitet, bättre kryssning med as grymma dj's på en båt man känner igen än sämre dj's på en rutten svett luktande, icke luft kondittionerad lokal )

Old Post May-05-2004 10:03  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

Surt att man fyller 20 den 28 augusti De kanske är snälla och låter mig komma ändå?

Isf, någon som vill dela hytt?

Soundcloud!

Music by me

Old Post May-05-2004 10:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Inget gnäll från mig å reveal... vi är bara ärliga gamla rutinerade pojkar...
Som sagt... klart de kommer bli KUL men den som minns Symphony i all i sin prakt & ståtlighet (+ lite groggar med Ferry Corsten i baren *ett-måste-skryt*) vet bla. att ombyte förnöjer, finare e bättre, större e najsigare. Vem skulle inte vilja ha ett större mainfloor på Festival

Ska inte säga mer om den saken men så tycker jag... alltså min åsikt, men inge gnäll Det kommer bli KUL !!!!

och en till

[edit] KLART SOM FAN du ska med Connector, en dag gnäller dom inte om !!!

Old Post May-05-2004 10:10  Sweden
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

Stäävää: mysigt Någon som vill dela hytt? Känner inga tranceaddicts här som är 20 och över.... boohoo

Soundcloud!

Music by me

Old Post May-05-2004 10:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Summer Cruise
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackearly 90's Track ID pls. -> REWARD! [2007] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJay Kay - Uproar (Original Mix) [2010]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:15.

Forum Rules: