Nån svensk som hänger här som bor i Solna? Roligt och veta :P Peace
Vi har juh ett par från Stockholm här. Själv bor jag i Bagarmossen
___________________
hehe, okej nice
jag bor en buss á la 30 min från solna kan åka direkt från ekerö med 177an, men de va ju itne det du frågade vet faktiskt inte om vi har några solnabor här men det borde vi ha med tanke på att vi e ett par från sthlm
doter och Zamson bor i Solna... själv bor jag i Väsby ! Check this out http://sweta.mine.nu/swetamap.jpg Och denna för all del http://sweta.mine.nu
___________________ www.Steveheden.se
Jag bor på södermalm, rätt nära
Solnatattare
quote:Originally posted by Kongo_kim Solnatattare östermalmspack! (a.k.a APA!)
quote:Originally posted by Vizay östermalmspack! (a.k.a APA!) blev kallad för östermalmsbrat av en på nätet för ett tag sen pga en bild på mig.. hehe inte för att det har med tråden att göra.. men ändå
___________________ Daniel
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA