HBtje
scheisse !!!!

Registered: Mar 2003
Location: Leeuwarden, Holland
|
|
|
| quote: | Originally posted by Matthijs
Het is alweer lang geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben, was in ieder geval nog onder de oude vertrouwde naam 'Eau'. Maar denk toch niet dat ik hier heen ga. Cor Fijneman vind ik echt drie keer niks, Mr. Sam en Ton TB heb ik niet echt heel vaak iets van gehoord. |
nog feli met je verjaardag gister he 
___________________
|
|