Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [report] Earth - 5 jarig bestaan (12-11-2004)
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland
[report] Earth - 5 jarig bestaan (12-11-2004)

Earth in de melkweg.

Afgelopen vrijdag bestond earth alweer 5 jaar en dat moest natuurlijk gevierd worden. 5 jaar geleden op 5 November 1999 werd er een feest georganiseerd met de naam Earth. Heel toevallig (of juist niet) werd dit feest in de melkweg gehouden. De line up van die avond: Sasha, Sander Kleinenberg en Per. In de afgelopen 5 jaar stonden alle grote progressive dj's wel op de line up. Digweed, Sasha, Chris fortier, James Zabiela, Hernan Cattaneo, Paul van dyk, James Holden, Anthony Pappa, Danny Howells.

5 jaar later staan op de line up:
Area 1: Benoit, Per, Infusion en Kasey Taylor
Area 2: Kareem Raïhani, Rui da Silva en Marcello Castelli

Voor liefhebbers van goede muziek is dit natuurlijk een line up om van te smullen. Diepe tribal in area 2 en pompende progressive in area 1.

Om 23:00 kwamen we aan bij de melkweg. De rij was kort en na het kopen van een lidmaatschap waren we binnen. De grote zaal was nog dicht vanwege een optreden van een onbekende band en ook vanwege de soundcheck van Infusion. In de kleine zaal draaide kareem raïhani. Deze dj had ik nog nooit horen draaien. De nederlandse dj (samen met per de enige nederlandse dj van de avon) bouwde zijn set rustig op met heerlijke duistere plaatjes.

Om 00:30 nam rui da silva het over van Kareem. Rui da silva kent iedereen natuurlijk van touch me. Een grote hit uit 2000 die zelfs op een in search of sunrise compilatie van dj tiesto staat. Zijn set begon goed maar helaas werd het niet zo'n bizarre set als 2 jaar geleden tijdens 2 days of kaos. De samenhang was niet helemaal duidelijk en ook mixtechnisch was het niet perfect. Het was ondertussen goed druk geworden in de kleine zaal en de sfeer was zoals altijd op earth..goed..handen in de lucht joelen, fluiten een heerlijk openminded publiek. Van jong tot oud van rocker tot hiphopper alles liep rond en iedereen kwam maar voor 1 ding. FEEST!

De grote zaal was inmiddels ook opengegaan en om 2:15 werd lang zullen ze leven gedraaid. Balonnen, toeters het feest was compleet na dit korte intermezzo was het tijd voor infusion. De 3 mannen uit Australië maakten korte metten met de zaal. Een liveact die noor voorgeprogrammeerd is. De 3 mannen improviseren en proberen daarmee het publiek te bespelen. Bekende plaatjes als do to you in 82 kwamen voorbij. De zaal was helemaal vol en ging goed los. Het optreden duurde een uur maar het laatste half uur ben ik toch maar weer naar rui gegaan die afsloot met touch me. Wat een heerlijke plaat om mee af te sluiten!!

In de grote zaal was het de beurt aan kasey taylor. Deze australische dj schakelde het tempo omhoog en deed wat van hem werd verwacht. Knallen. Absoluut de beste set van de avond. Wat een drive zat er in zijn set. Hier ging het publiek helemaal op los echt top. Ik weet niet waar hij zijn plaatjes haalt maar wat een vette platen draaide die man zeg en ik kende er geen één. Om 5:00 nam Per het nogmaals over om zijn feest te kunnen afsluiten en om 5:20 was het toch afgelopen. Een zeer geslaagde avond met veel goede muziek. Leuke mensen en net niet te druk.

op naar de 10 jaar

ps.
Over niet al te lange tijd zullen er interviews met de dj's/publiek worden uitgezonden in een special over earth. Dit zal gebeuren op een internetradiostation. Meer info knal ik hier nog wel neer.

Old Post Nov-13-2004 19:10  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

Owja spelfouten enzo sorry..maar de vodka-cola is nog een beetje aanwezig...concentratie sucks echt wel

Old Post Nov-13-2004 19:12  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
Re: [report] Earth - 5 jarig bestaan (12-11-2004)

quote:
Originally posted by magrec

ps.
Over niet al te lange tijd zullen er interviews met de dj's/publiek worden uitgezonden in een special over earth. Dit zal gebeuren op een internetradiostation. Meer info knal ik hier nog wel neer.


PS. Allemaal luisteren! Want ik kom er in voor...

Old Post Nov-13-2004 19:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland
Re: Re: [report] Earth - 5 jarig bestaan (12-11-2004)

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
PS. Allemaal luisteren! Want ik kom er in voor...


Dat knippen we eruit

Old Post Nov-13-2004 19:15  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by magrec
Owja spelfouten enzo sorry..maar de vodka-cola is nog een beetje aanwezig...concentratie sucks echt wel


Zo ben je van je moslimgeloof af. Maare leuk report hoor heb het niet gelezen maar het ziet er leuk uit Harmen. Maar ik heb ook echt mooie Earth feestejes mee mogen maken gelukkig.

En heb je al X-box live???? Dan gaan we Halo 2 doen samen.


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Nov-13-2004 19:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by Remy D
Zo ben je van je moslimgeloof af. Maare leuk report hoor heb het niet gelezen maar het ziet er leuk uit Harmen. Maar ik heb ook echt mooie Earth feestejes mee mogen maken gelukkig.

En heb je al X-box live???? Dan gaan we Halo 2 doen samen.


Ik moet die kabel hier nog ff doortrekken als ik de kamer van mijn zus heb. Op dit moment dus nog geen xbox live...


owja filmpje

http://pix.tekhead.net/pix_2004_11_...th2004_1113.AVI

Old Post Nov-13-2004 19:21  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by magrec
Ik moet die kabel hier nog ff doortrekken als ik de kamer van mijn zus heb. Op dit moment dus nog geen xbox live...


owja filmpje

http://pix.tekhead.net/pix_2004_11_...th2004_1113.AVI


Nou lekker schraal weer dan!! Het is wel weer heel phat op X-box live!!


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Nov-13-2004 19:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
[report] Earth - 5 jarig bestaan (12-11-2004)

quote:
Originally posted by magrec
Het was ondertussen goed druk geworden in de kleine zaal en de sfeer was zoals altijd op earth..goed..handen in de lucht joelen, fluiten een heerlijk openminded publiek. Van jong tot oud van rocker tot hiphopper alles liep rond en iedereen kwam maar voor 1 ding. FEEST!


VET! zo hoort het! echt super report en ik had er erg graag bij willen zijn, helemaal na het lezen van je report! Infusion dus super goed en Taylor knalde er op los? draaide hij ook breaks?

en lache filmpje alleen veels te kort! heb je niet meer?!


___________________

Sasha!

Old Post Nov-13-2004 19:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland
Re: [report] Earth - 5 jarig bestaan (12-11-2004)

quote:
Originally posted by Partyhardy!
VET! zo hoort het! echt super report en ik had er erg graag bij willen zijn, helemaal na het lezen van je report! Infusion dus super goed en Taylor knalde er op los? draaide hij ook breaks?

en lache filmpje alleen veels te kort! heb je niet meer?!


Om eerlijk te zijn. Ik heb geen breaks gehoord. Rui da silva moest alleen alter ego - rocker draaien. Kasey draaide echt hele freaky plaatjes echt super lekker om op los te gaan gewoon.

en helaas nog niet meer filmpjes.

Old Post Nov-13-2004 19:47  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Re: [report] Earth - 5 jarig bestaan (12-11-2004)

quote:
Originally posted by Partyhardy!
draaide hij ook breaks?



Breaks zuigen Moet je maar trance gaan luisteren


Maareh...leuk report Harmen


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-14-2004 18:56 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

Hmm lees net dat rui wel veel break-beat heeft gedraaid alleen dat heb ik gemist vanwege een interview.

Old Post Nov-14-2004 19:05  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [report] Earth - 5 jarig bestaan (12-11-2004)
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmillenium [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackXallux - Take A Trip (Marc N Ace Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:46.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!