|
oj då. hade missat den här tråden eftersom jag lagt ner TA lite 
okay, först å främst... så funkar inte cue-filen att ladda ner så ja skriver lite tider här iställe.. snacka om att ja har gått igenom den här mixen in på sekunden 
Första låten e bra.. riktigt ösig... den vid 7:17 gillar då inte jag dock. E väl inte hardtrance? Den vid 13 min. e mkt bättre men ändå inte riktigt "my cup of tea". Den vid 16 e däremot grymt überbra Fet buildup sen vid 19:20 nåt. tills den släpper lös vid 19:48 å alla går crazy på dansgolvet. ahh vill uppleva 
21, fet låt igen, nog fetast hittills.
Jag vet inte varför.. men jag gillar speciellt övergångar i hardtrancemixar...Det e konstigt. det känns coolt bara.. helt klart exciting och höra när de nya bastrummorna från låt 2 kommer in.
32:10. Grymt drag 
35:40 omg, sjukt sjukt bra!
36:33 Fett igen 
Den låten som spelas vid 39 är oxå schyst 
Modemlåten sen låter aningens schizo, men fet Den hade jag iofs hört innan. Nästa låt e grymt drivig också. 42:34 Mumma 
45 asfet låt igen
47 hårt så de förslår
55:50 Äglåt 
61:50 bra den oxå 
65:50 ytterligare en fet låt.
71:31 
73:41 hade jag oxå visst hört, fast inte den här remixen. Asbra 
sammanlagt mycket bra låtar, alla utom 2-3 var nya för mig.. (Sista, modemlåten och ASYS) betyg 9/10
pliz, spela den som e vid 35:40, 45:40, 55:50-låten, 65:50 eller sista floyd-låten på festen den 22/10 eller alla
tack så mkt för mixen förresten