Umania is the name for the new club in town. Build in the previous location of legendary Club O this venue promises a mouthwatering line-up for the first month. Read on!
Written by: Bartek V, aka Terpsichore
Umania is opening its doors on the 4th of September. Cor Fijneman and Johan Gielen among other will take care of this night. The club concept is to provide every Saturday the best dance music in two rooms. There are 4 residents DJs that will play every month. This means that Cor Fijneman will play every first Saturday of the month, DJ Fausto every second Saturday, Mark Norman & The Freak every third Saturday and DJ JP the last Saturday.
nou, die "residents" zijn ook niet echt persee dj's waarvoor ik naar den haag zou gaan! MAAR ze zullen vast wel vette guest dj's hebben
Aug-18-2004 18:27
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
De oude Eau weer open! Wel leuk dat er elke week weer wat is, als er een leuke line up is ga ik wel een keer kieken
Aug-18-2004 18:38
SnuggLe
drs. Betweter
Was al bekend ja, zag het op wat flyers. Is dacht ik de oude Celebration Studio's ook gewoon (of zit ik weer verkeerd Tin?).
Lineups zuigen behoorlijk hard. Lexion de 2e.
Aug-18-2004 18:38
Opti
tranceaddict in jail
Originally posted by SnuggLe
Was al bekend ja, zag het op wat flyers. Is dacht ik de oude Celebration Studio's ook gewoon (of zit ik weer verkeerd Tin?).
Lineups zuigen behoorlijk hard. Lexion de 2e.
fak joe! Is idd de oude Eau, tent blijft Celebration Studio's heten overigens, het is alleen een nieuw conceptnaam Zal denk ik veel mensen trekken die altijd naar de Eau gingen, dus dat is wel leuk.
En wat is er mis met Cosmic Gate, JP, Mark Norman? Niks zuig line ups!
Aug-18-2004 18:43
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by Optimus
fak joe! Is idd de oude Eau, tent blijft Celebration Studio's heten overigens, het is alleen een nieuw conceptnaam Zal denk ik veel mensen trekken die altijd naar de Eau gingen, dus dat is wel leuk.
En wat is er mis met Cosmic Gate, JP, Mark Norman? Niks zuig line ups!
Ja das de helft ja, en jij vindt alles leuk.
Wat je er niet bij zet is dat Johan Gielen er draait, The Freak en Jose heel erg vaak. Plus jij hebt toch geen geld
Aug-18-2004 19:07
Opti
tranceaddict in jail
José heb ik 2x gehoord en dat was op zich wel prima... José gaat sowieso alleen in zaal 2 draaien met zijn vriendjes elke week, dus dat boeit niet zo.
Cor Fijneman en Jaspa Jones staan ook op het programma in september, dat lijkt me anders ook niet verkeerd
Aug-18-2004 19:10
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
De oude Eau was voornamelijk leuk om de line-ups af en toe. Als het publiek hetzelfde is (neem dat maar aan), dan is het voor mij niet echt de moeite waard. Behalve dan als Tin komt, dan is het voorgaande niet van toepassing.
Aug-18-2004 19:21
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Weet je wat ik altijd zo leuk vind, iedereen heeft altijd commentaar op het publiek in de Eau. Tuurlijk er liepen wel wat baggerbekken rond en in de kleine zaal was het altijd bagger qua publiek, maar in de grote zaal was het altijd big party qua publiek. Alle top-dj's (Carl, Tiesto, Armin enz enz) die kwamen altijd met veel plezier in de Eau draaien, omdat het dak er altijd afging. Cox heeft zelfs de Eau in een collumn in DJ-mag of Mixmag vermeld en op aanraden van Cox is John Digweed naar de Eau gegaan. Dus er moet toch wat positiefs zijn geweest aan het publiek in de Eau.
Maar ik moet toegeven op reguliere zaterdagavonden, wanneer geen grootheid in de Eau draaide kon het publiek tegenvallen.
Aug-18-2004 19:39
Ezzzzzzy
Junior tranceaddict
Registered: Aug 2004
blub
Eau Umania of Marathon hoe je het ook mag noemen het dak gaat er alleen af als er een topdj staat maar anders heb ik er weinig zin meer in
Aug-18-2004 19:48
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Re: blub
quote:
Originally posted by Ezzzzzzy
Eau Umania of Marathon hoe je het ook mag noemen het dak gaat er alleen af als er een topdj staat maar anders heb ik er weinig zin meer in
Vergeet vooral niet de Intenz en dance parliament De eigenaar van de Intenz is volgens mij nog spoorloos
Aug-18-2004 19:55
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by Optimus
José heb ik 2x gehoord en dat was op zich wel prima... José gaat sowieso alleen in zaal 2 draaien met zijn vriendjes elke week, dus dat boeit niet zo.
Cor Fijneman en Jaspa Jones staan ook op het programma in september, dat lijkt me anders ook niet verkeerd
Ik hou het lekker bij het Paard......
Over smaak kan je niet twisten Sjinees, dus ik vind het gewoon niets. Kan je blijven discussieren en zeggen dat het wel wat is, dat is het voor mij dus niet.
Klopt Magik, alle topdj's hebben er gedraaid, maar nu is het niet veel soeps meer voor mij. Trance en Techtrance, niet mijn ding. Maar wel leuk dat er nog meer in Den Haag is. Ben alleen bang dat ook DEZE tent binnen een jaar weg is. Waarom? OMdat alleen het publiek wat er altijd op afkwam op afkomt nu.