Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > United Club Cruise version 2
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
EsseT
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004
United Club Cruise version 2

http://www.uniteduppsala.nu

Tjo mina vänner då var det dags för nästa kryssning haha han ju knappt gå av båten på den förra innan jag blev påmind om den Finns ju lite djs som man vet om som ska spela där hoppas det blir lite TA folk som ska med jag vill med om någon har hyttplats eller om VI kan fylla en hytt

Last edited by EsseT on Sep-06-2004 at 10:06

Old Post Sep-06-2004 09:27  Sweden
Click Here to See the Profile for EsseT Click here to Send EsseT a Private Message Visit EsseT's homepage! Add EsseT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
DJs
STORA GOLVET
-Dj Peter Siepen

Nu hade jag inte tänkt att gå oavsett men faen hade jag tänkt göra det hade jag hoppat av samma ögonblick som jag sett detta namnet i en lina. På allvar är det något som han inte är med på, hur skulle det vara om han koncentrerade sig på att göra EN sak och kanske bli bra på den saken.

EDIT: Ser man sen dessutom vimmelbilderna från förra kryssen, ja, jag hade krävt betalt för att följa med på en sådan här kryss, oavsett vem som spelar!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-06-2004 10:07  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Aendy
Nu hade jag inte tänkt att gå oavsett men faen hade jag tänkt göra det hade jag hoppat av samma ögonblick som jag sett detta namnet i en lina. På allvar är det något som han inte är med på, hur skulle det vara om han koncentrerade sig på att göra EN sak och kanske bli bra på den saken.

haha - har aldrig hört talas om tjommen...

www.laszlo.se

Old Post Sep-06-2004 10:10 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

quote:
Originally posted by Laszlo
haha - har aldrig hört talas om tjommen...

Det har du nog, om du bara får se honom eller höra hans röst. Sveriges "bäst"(?) klädda man förra året typ. Hemsk människa!

Old Post Sep-06-2004 10:12  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

så typiskt att alla så kallade "trendiga" människor ska stå å snurra skivor, jag kan fan också spela radiomusik å flytta på crossfadern var tredje minut, å jag gör det för bara halva priset mot vad han tar

nae, larvigt ere!

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-06-2004 10:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Peter Siepen tyckte jag var cool när det begav sig på den gamla goda Z-TV tiden då han hade ett TV program som gick seeeent på natten, ringde in å vann biljetter till en fest en gång... detta var -92 typ

Hur som haver... jag kommer kanske åka med, är ju inte direkt dyrt om man ska jämföra, kommer nog blir en hel del bra musik även om linan och ljudet inte går att jämföra med en Monday Bar kryssning...

Old Post Sep-06-2004 11:18  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted

Registered: Sep 2003

Lol Vizay

Men allvarligt, sen när började Siepen snurra skivor?

Edit: Haha fy fan vilken hemsida Vimmelbilderna = Patetiska.. Men på det dansgolvet där Stonebridge lirade skulle jag fan kunna tänka mig att vara

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Last edited by DjAviander on Sep-06-2004 at 12:57

Old Post Sep-06-2004 12:45  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

kunde dem inte ha ett SWETA-golv på nästa kryss? vi har ju några DJs här... både mer och mindre kända

Old Post Sep-06-2004 12:52  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by CJ InterCity
kunde dem inte ha ett SWETA-golv på nästa kryss? vi har ju några DJs här... både mer och mindre kända

Det vore något

www.laszlo.se

Old Post Sep-06-2004 14:20 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001
Behold, my arse.

Ja, man kan ju faktiskt fråga sig vad Siepen gör i linan öht.
Sen är det ju ingen idé att ens jämföra med Monday bars kryssningar, spelar ju i helt olika divisioner.
Jag var på den första untied-kryssen, och det var helt OK faktiskt!

Sen för att reta dom som verkar störa sig på vimmelbilderna kan jag säga att dom må vara patetiska, men damerna är förjävla mysiga att umgås med iaf
Jag jobbar ju hos en av sponsorerna (nelly.se) och vi står för underklädesshowen

Old Post Sep-06-2004 14:24  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Sen för att reta dom som verkar störa sig på vimmelbilderna kan jag säga att dom må vara patetiska, men damerna är förjävla mysiga att umgås med iaf
Jag jobbar ju hos en av sponsorerna (nelly.se) och vi står för underklädesshowen

Det är ju bara till att gratulera men jag håller mig ifrån sådana damer oavsett, kalla mig fördumsfull men jag värdesätter andra kvaliteter hos det täcka könet...

Old Post Sep-06-2004 14:30  Nepal
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Angående Peter Siepen så gjorde en på korridoren en skön grej för ett antal år sen. Peter hade nåt TV-program dit man kunde ringa och ställa en fråga eller nåt i den stilen. Hur som helst, så kom personen efter många om och men fram, genom att ljuga sig igenom den kontroll som tydligen sker av folk som ringer. Han fick möjlighet att i direktsändning fråga Peter nånting, och frågan han ställde var "Är det inte jävligt jobbigt att gå runt och spänna sig hela tiden?", varpå samtalet abrupt avslutades

Old Post Sep-06-2004 14:49 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > United Club Cruise version 2
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:02.

Forum Rules: