Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > מערכת סטריאו+כרטיס קול! Help
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
arik
shabat shalom



Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana
Dunno מערכת סטריאו+כרטיס קול! Help

העיניין הוא פשוט האמת

אני רוצה מערכת חדשה לחבר למחשב ולציוד
וכרטיס קול איכותי
24 BIT
משהו כזה

על מערכת אני רוצה משהו בסיסי אבל טוב
ואני יודע שלא חייבים להוציא 10000 שקל בישביל משהו טוב
אז בואו נגיד 2000 ככה
ועל ברטיס קול עד איזה 650 שקל

אם אתם קצת מבינים בזה כי אני לא ממש
אז תגידו לי מה לעשות ולאן ללכת

לכל החנוית של החשמל הגדולות כמו שקם אלקטיק וכל אלו
אני יודע שלא כדאי כי זה מאד מאד יקר
ומוכרים קקה

אז תעזרו לי בקשה!
תודה


___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!

Old Post Oct-10-2004 02:23  Israel
Click Here to See the Profile for arik Click here to Send arik a Private Message Visit arik's homepage! Add arik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MrBlond
Junior tranceaddict



Registered: Apr 2004
Location: Rishon Lezyon, Israel

אני לא מבין כ"כ למה אתה מתכוון.

אתה רוצה כרטיס קול סטנדרטי שמספיק טוב למשחקים מוזיקה סרטים במחשב וכו', ואז אתה רוצה לקנות מערכת עם רמקולים טובים ולחבר את המחשב למערכת כדי לשמוע ברמקולים של מערכת?

כי אם לזה התכוונת, אז כרטיסי קול של קריאייטיב הם מספיק טובים בשביל השימושים הרגילים, לא יודע מה הולך היום אבל לי יש אודיג'י 2, והוא בהחלט מספיק טוב בשביל משחקים מוזיקה וסרטים, ולא יותר מדי יקר. בנוגע לרמקולים, אם אתה רק רוצה רמקולים טובים לשמוע בהם וזאת הסיבה היחידה שאתה רוצה לקנות מערכת, אז אתה לא צריך לקנות מערכת, יש היום רמקולים מעולים למחשב, זה הכל תלוי בכמה יש לך להשקיע. לי יש רמקולים לוג'יטק זי 680, וחבל לך על הזמן, 5 רמקולים סטליטים וסאב וופר שמקפיצים את כל החדר שלי כשאני שומע מוזיקה במחשב. אבל מה שכן רמקולים טובים לא זולים בארץ, את שלי קניתי ב-200 דולר בארה"ב שזה מחיר מעולה, אבל בארץ באותו הזמן הם עלו באזור ה-3000 שקל. זה היה מזמן מזמן אז היום צריך להיות יותר סביר. קיצר אם הבנתי אותך נכון תחפש רמקולים טובים למחשב בדרך כלל אתה תקבל מהם הרבה יותר מאשר ממערכת סטריאו שתעלה לך אותו דבר.

אם אתה מחפש כרטיס קול מקצועי לעיבוד קול ושימושים כאלה זה כבר משהו אחר לגמרי, אבל נראה לי שלא לזה התכוונת, תקן אותי אם אני טועה.

Old Post Oct-10-2004 03:49  Israel
Click Here to See the Profile for MrBlond Click here to Send MrBlond a Private Message Add MrBlond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arik
shabat shalom



Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana

אני מחפש כרטיס קול דגש על הסאונד של המוסיקה האלקטרונית
ולפי מה שהבנתי יש חברות יותר טובות מקריאטיב

ואני גם מחפש מערכת שלמה עם סאב טבאס נקי בקיצור איכותית
בדרך כלל אנשים קונים מערכות שנראות מעולה יש להם סאב ברמקולים בגודל בית אפשר שומעים מרוח
אז לא אני צחפש משהו איכותי

ואני מחבר את המערכת לכרטיס קול למיקסר


___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!

Old Post Oct-10-2004 04:25  Israel
Click Here to See the Profile for arik Click here to Send arik a Private Message Visit arik's homepage! Add arik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MrBlond
Junior tranceaddict



Registered: Apr 2004
Location: Rishon Lezyon, Israel

כרטיסי קול מקצועיים זה בעיקר DELTA

DELTA 1010

נחשב כרטיס פצצה. אבל די יקר, אז תראה בדיוק מה שאתה צריך כי יש דגמים קצת פחות אז לא חייבים את הכי יקר.

בנוגע למערכות קול אני לא מבין גדול, הציוד שלי מחובר לרמקולים די פשוטים שמספקים אותי, אחרי הכל זה כולה חדר רגיל, ואני לא משתמש בציוד שלי למסיבות, רק שימוש ביתי

אז בטח מישהו אחר יכול לעזור לך בנושא הזה.

אבל כרטיסי קול מקצועיים... רק דלטה.

http://www.m-audio.com/products/en_...a1010-main.html

חבל"ז

Last edited by MrBlond on Oct-10-2004 at 04:52

Old Post Oct-10-2004 04:29  Israel
Click Here to See the Profile for MrBlond Click here to Send MrBlond a Private Message Add MrBlond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MrBlond
Junior tranceaddict



Registered: Apr 2004
Location: Rishon Lezyon, Israel

אהה ואם יש לך מצב ואתה מזמין רק כרטיס קול בלי חומרה נוספת, כדאי לך להזמין מארה"ב בדואר, גם עם המשלוח יצא לך הרבה יותר זול ממה שבארץ.

אם אתה מזמין מאי ביי יש טריק ידוע, תגיד למוכר ששולח לך לכתוב על הקבלה שמודבקת על החבילה שהערך של מה שבפנים הוא 49 דולר. ככה יש מצב די טוב שהגנבים מהמכס לא יקחו לך כסף.

חבר שלי הזמין נגן דיסקים של 3000 דולר באינטרנט ועל המדבקה היה כתוב 49 דולר ולא לקחו לו מכס איזה צחוקים עם הקופים האלה מהמכס

Old Post Oct-10-2004 04:33  Israel
Click Here to See the Profile for MrBlond Click here to Send MrBlond a Private Message Add MrBlond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

:לי אישית יש את הכרטיס קול ומערכת רמקולים של קריאטיב

1> כרטיס קול AUDIGY
2> מערכת רמקולים: 6.1

*כרטיס קול משובח - כמובן שהייתי מעדיף את החיצוני עם כל מני מתגים וכפתורים והוא גם הרבה יותר מקצועי אבל בזמנו עלה הרבה יותר...

*מערכת רמקולים מעולה אין לי מה להוסיף - אפשר להפציץ חבלז - סאב נקי
בלי בעיות - בהתחלה תאמת כן הייתה לי בעיה איתו אבל הסתבר שזה היה פגם בייצור והחליפו לי אותו מיד בחדש שעובד כמו שצריך בלי שום הפרעות...

*מה שאני יודע שהיום יש כבר דגמים חדשים של מערכות של קריאטיב - 7.1 ככה שיש רמקול מרכזי גדול מאשר כל ה6 האחרים ונראה לי גם בנוסף יש פאנל דיגיטלית ושלט רחוק או משהו כזה...הלוואי ויכולתי לשדרג עכשיו... משו בסט...

*המחירים זה כבר בעיה... אני בכלל קניתי דרך דוד שלי שיש לו קומבינות ויצא מחיר לא יקר במיוחד שהינו 2200 ש''ח כולל הכל...כלומר גם כרטיס וגם רמקולים...

*עכשיו כמובן אותו דבר יעלה פחות אבל אתה כמובן תרצה לקחת משהו יותר עגכני ומשובח...


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Oct-10-2004 11:19  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel

Audigy 2 ZS למרות שיש לי
אני אמליץ על
AUDIOTRAK Prodigy 7.1

ביקורת באנגלית
http://www.digit-life.com/articles2...gy71/index.html

בעברית
http://www.pandas.co.il/product_inf...roducts_id=6643

Old Post Oct-10-2004 12:19  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

quote:
Originally posted by sh33p
Audigy 2 ZS למרות שיש לי
אני אמליץ על
AUDIOTRAK Prodigy 7.1

ביקורת באנגלית
http://www.digit-life.com/articles2...gy71/index.html

בעברית
http://www.pandas.co.il/product_inf...roducts_id=6643

התאהבתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Oct-10-2004 12:45  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel

quote:
Originally posted by taltul
התאהבתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


גם אני
חבל שלא ידעתי עליו לפני שקניתי
audigy 2 zs

Old Post Oct-10-2004 13:10  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL


:ותאכלס אם כבר אז





מפרט


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Last edited by taltul on Oct-10-2004 at 14:11

Old Post Oct-10-2004 13:24  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MrBlond
Junior tranceaddict



Registered: Apr 2004
Location: Rishon Lezyon, Israel

אם אתה רוצה כרטיס קול מקצועי, אל תקנה קריאייטיב... רק M-AUDIO
קריאייטיב זה כרטיסי קול ביתיים, גם הדגמים היותר מקצועיים שלהם בכלל לא מתקרבים לאיכות של הדלטה.

בנוגע לרמקולים, קריאייטיב, או יותר נכון קיימברידג', יצרנית הרמקולים שלהם, מייצרים רמקולים לא רעים אבל עם מחירים גבוהים יחסית. שוב זה תלוי מה בדיוק אתה רוצה, לי יש מערכת רמקולים של לוג'יטק שעלתה רק 200 דולר בארה"ב והיא פצצה, לחבר שלי יש מערכת של קיימברידג' גם 5.1 בין היקרות יותר שלהם ושומעים אצלו פחות טוב, שלא לדבר על זה שיחידת הבקרה של לוג'יטק יפה לאללה (תראה באתר שלהם) ואפשר לחבר אותה גם לטלוויזיה, לפלייסטיישן ולמה שאתה רוצה, ולא רק למחשב.

אז בגדול יש להם מערכות קול חבל"ז במחירים שלא יקרעו לך את הכיס, אלא אם אתה קונה בארץ ואז תשלם פי 3 ממה שזה עולה בחו"ל בגלל המכס.

אבל דעה שלי - אם אתה באמת רוצה כרטיס קול מקצועי ברמה הגבוהה ביותר זה רק M-AUDIO, קריאייטיב מה לעשות זה לא התחום שלהם כרטיסי קול מקצועיים. מי שמתעסק בעיבוד קול במחשב בחיים אתה לא תמצא אצלו קריאייטיב.

Old Post Oct-10-2004 21:12  Israel
Click Here to See the Profile for MrBlond Click here to Send MrBlond a Private Message Add MrBlond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
s0undw4v3
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2001
Location: Haifa, Israel

רמקולים עם תמורה טובה יותר למחיר מלוג'יטק וקריאייטיב:

www.alteclansing.com

(לינק ישיר למוצרים: http://www.alteclansing.com/index_n...?region=northam )

גם זולים וגם נשמעים יותר טוב מלוג'יטק וקריאייטיב.

היו לי פעם רמקולים של קריאייטיב (קיימברידג') והם נשמעו מצויין יחסית למחיר שלהם, והחזיקו 4 שנים. עכשיו קניתי שיהיה לי רמקולים חדשים של קיימברידג' (2.1, שחורים, לא זוכר דגם) - והם נשמעים הרבה פחות טובים מהקודמים.

אבל האלטק האלה נשמעים ממש טוב - שווה לנסות.

בקשר לכרטיס קול - אלא אם כן הבן אדם לא מחבר משהו לכניסת
MIDI,
הוא לא צריך כרטיס קול יותר יקר מקריאייטיב פשוט
(LIVE VALUE),
או בשביל להתלהב קצת יותר -
AUDIGY 1.


___________________
אין לי כוח לחתימה! =\

Old Post Oct-10-2004 21:31  Israel
Click Here to See the Profile for s0undw4v3 Click here to Send s0undw4v3 a Private Message Add s0undw4v3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > מערכת סטריאו+כרטיס קול! Help
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPLZ Help ID this sweeeet track.. [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDidier Sinclair & DJ Chris Pi - Heavenly [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:51.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!