|
טוב אני ב-012 תאמת אין לי בעיות איתם חוץ מאולי אחת לכמה חודשים....
אבל אני בדרך כלל לא בוחן מקרוב את מהירות ההורדה שלי מסייטים מחול
לעתים כשאני מרויד קעים של אנשים חובבנים שהם מפרסמים כדי לקבל תגובות אני זוכר תראות את המהירות שלי מחו"ל וזה מגיע ל60 קיי לשניה בממוצע הייתי אומר
יש לי תחבילה של ה-750...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|