Skulle behöva lite nya låtar o där ja brukar köpa finns d ente mycke trance o välja på alltid samma o ja skulle gärna vilja höra på nytt
Oct-13-2004 19:10
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
tja, vad gäller internet butiker tror jag inte det finns något riktigt bra SVENSKT för trance. www.skivhugget.se brukar ha en del CD skivor, men det är svindyrt så jag rekommenderar inte
Tack för er hjälp, CD e lite dyrare än vinyl verkar d som :P får väl ta ett snack me inkomsten (morsan) så ja får köpa ett par beg tech 1210MK2 istället för Pioneer CDJ-100S.
Oct-16-2004 06:52
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by DJ Elf
Tack för er hjälp, CD e lite dyrare än vinyl verkar d som :P får väl ta ett snack me inkomsten (morsan) så ja får köpa ett par beg tech 1210MK2 istället för Pioneer CDJ-100S.
Jag är också påväg att införskaffa mig två begagnade technics 1210. Men min inkomst är mina egna surt förtjänade pengar
Ett varningens finger för dessa. Beställde en skiva därifrån i våras och det kom hem fel skiva. Ringde tillbaka o frågade va de va som va fel men fick svaret att de skulle återkomma, men de gjorde dem inte. Ringde dem igen, och den "ansvarige" för detta var inte inne. Så höll de på ett tag men efter onödigt många telefonsamtal och epostmeddelanden så fick jag pengarna tillbaka.
Visst, så länge inga misstag görs så är det väl en hyfsad butik men när samma skiva kostar 20-50 spänn billigare från Saiko Sounds så ser jag ingen anledning att handla hos ugcd..