Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Bra, svensk CD affär?
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJ Elf
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2004
Bra, svensk CD affär?

Skulle behöva lite nya låtar o där ja brukar köpa finns d ente mycke trance o välja på alltid samma o ja skulle gärna vilja höra på nytt

Old Post Oct-13-2004 19:10  Sweden
Click Here to See the Profile for DJ Elf Click here to Send DJ Elf a Private Message Add DJ Elf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

tja, vad gäller internet butiker tror jag inte det finns något riktigt bra SVENSKT för trance. www.skivhugget.se brukar ha en del CD skivor, men det är svindyrt så jag rekommenderar inte

är du ute efter CD eller vinyl?

Old Post Oct-13-2004 19:18  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Nån borde börja en ny EDM-skivaffär i Sverige..

Old Post Oct-13-2004 19:34  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Är nog svårt att hitta en affär i Sverige som sagt..
Fast ibland kan man faktiskt fynda när Ginza säljer ut gamla skivor

Välkommen till forumet förresten!

Old Post Oct-13-2004 19:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Finns de inte några trådar i detta ämnet... isf vore de enklast att hjälpa till genom att hitta dom... eller nåt

Old Post Oct-13-2004 20:20  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Finns de inte några trådar i detta ämnet... isf vore de enklast att hjälpa till genom att hitta dom... eller nåt

Sökfunktionen verkar vara nere för tillfället! Typ jobbigt att leta utan

Old Post Oct-13-2004 22:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

http://ugcds.com

tror det är samma snubbar som ligger bakom btp..

Old Post Oct-14-2004 10:48  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Elf
Senior tranceaddict

Tack för er hjälp, CD e lite dyrare än vinyl verkar d som :P får väl ta ett snack me inkomsten (morsan) så ja får köpa ett par beg tech 1210MK2 istället för Pioneer CDJ-100S.

Old Post Oct-16-2004 06:52  Sweden
Click Here to See the Profile for DJ Elf Click here to Send DJ Elf a Private Message Add DJ Elf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by DJ Elf
Tack för er hjälp, CD e lite dyrare än vinyl verkar d som :P får väl ta ett snack me inkomsten (morsan) så ja får köpa ett par beg tech 1210MK2 istället för Pioneer CDJ-100S.

Jag är också påväg att införskaffa mig två begagnade technics 1210. Men min inkomst är mina egna surt förtjänade pengar

Old Post Oct-16-2004 11:40  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X-scream
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by P4z!
http://ugcds.com

tror det är samma snubbar som ligger bakom btp..

Ett varningens finger för dessa. Beställde en skiva därifrån i våras och det kom hem fel skiva. Ringde tillbaka o frågade va de va som va fel men fick svaret att de skulle återkomma, men de gjorde dem inte. Ringde dem igen, och den "ansvarige" för detta var inte inne. Så höll de på ett tag men efter onödigt många telefonsamtal och epostmeddelanden så fick jag pengarna tillbaka.

Visst, så länge inga misstag görs så är det väl en hyfsad butik men när samma skiva kostar 20-50 spänn billigare från Saiko Sounds så ser jag ingen anledning att handla hos ugcd..

http://psynyheter.net/

Old Post Oct-17-2004 12:29  Sweden
Click Here to See the Profile for X-scream Click here to Send X-scream a Private Message Add X-scream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Elf
Senior tranceaddict

Tror nog det blir att jag köper Technics 1210MK2'or, eller kanske, hitta ett par Technics 1210MK5 (MD3)or för 10 tusen, beg men dom håller ju ändå kanske borde köpa dom?

Old Post Oct-17-2004 15:33  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Bra, svensk CD affär?
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID please... (must be easy) [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackForerunners -"Lifecycle" (Original mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:56.

Forum Rules: