רעיון ענק
טוב, מאחר ומאוחר אני לא אתחיל לבצע
אבל חשבתי על משהו
בואו נפתח
Myplay Locker
משלו ונתחיל לפוצץ אותו בטראקים, כל אחד יעלה איזה שני טראקים שהוא חולה עליהם ואז כולם יהיו שמחים 
אבל אם אתם רוצים שזה יעבוד אז אל תיהיו זונות ורק תורידו שירים
וחוץ מזה תזכרו תמיד לעשות
Log out
כשאתם מסיימים
הלכתי לישון, נדבר מחר
|