ahhhh kvalitétstrance!!!
fever 008
Emotional Response hade jag inte hört.. den var rätt bra
Aries hade jag inte hört.. den var grymt bra! lägligt eftersom jag brukar gilla vädurar oxå.. såna som har det som stjärntecken alltså 
trean hade jag hört och jag gillar den låten skarpt riktigt mysig låt
sweet sorrow hade jag hört och den e jäkligt fin den oxå 
femman hade jag inte hört den remixen av och den var ju faktiskt bättre än de andra remixar jag hört. No one on earth e typ första låten med A & B jag inte tokgillat :/
Timelord hade jag hört, men är inte nån ny favoritlåt som jag har. påminner för övrigt om en annan trancelåt som jag inte vet namnet på i skrivandets stund
Out of out Lifes hade jag visst hört men kände inte igen till namnet, vilket jag brukar göra. Love it! -weeeee.... tackar som tog med den! 
In silence e bra... fast jag har börjat lessnat pyttelite på den.. fråga mig inte varför...
Kallocain e slutligen oxå den bra, fast jag har lyssnat för mkt på den oxå nu.
sen var det coolt hur den sluta gillar sånt! meehe mehee
vilken otroligt originell feedback jag ger. 
tack för mixen i vilket fall.
fever 007
Somewhere e bra... fin låt 
Sahara, njaaa.. sådär.. okej men inget mer.
trean.. hoho.. jag e väl den enda på hela Sweta som inte gillar An ending.. den ger mig inget rätt mjäkig låt.
fyran... hummm.. gillar fortfarande inte No one on earth... hade iofs inte hört Sonorous-remixen. Låter lite nyskapande allt och inte riktigt Sonorous? rätta mig om jag har fel.
femman hade jag inte hört sen innan... Murat och Marris, mysko artister, vilka är de? Murat var en rätt spännande låt (spec. spökrösterna) fast jag är inte såld efter första lyssningen.
Marris sen då.. humm.. neee. är inget fan utav den heller.
fast jag är lite konfunderad nu...vilken låt är det som spelas: 50:22? Lolo väl? rätt fin.. men jag tycker inte den e megabra.
I kill for you, ahh skönt att du gjort en ny låt Alex, för ja hade lessnat en smula på Kallocain Riktigt najz produktion!
gillar f.ö hur radiorösten säger "Endre live on trance bla bla, (ohörbart)"
plus att fever är ett bra namn för sets 
p.s att ja inte säger nåt om mixningen betyder att den är klockren! Keep up the good job
___________________
Tom Cloud - Told You So
|