Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > ?!?שאלה חשובה: מה דעתכם על האופנה של המוזיקה
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj-2TaLL
Jamil-Addict



Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
Question ?!?שאלה חשובה: מה דעתכם על האופנה של המוזיקה

[B][COLOR=royalblue]
זה שאלה די חשובה לי...
אולי אפילו שווה סטיקי

אתם אולי לא שמתם לב...
אבל מוזיקה זה בערך כמו אופנה...
:עכשיו הסתיימה תקופת הקלאב-טראנס \ האוס ומתחילה תקופה חדשה
תקופת הפרוגרסיב...

מה אתם חושבים יהיה אחרכך?

חבר שלי ניבא נבואה הגיונית ביותר שעוד איזה שנה וחצי שנתיים ילך פה בטרוף ויחזור אלינו הטראנס...

הגיוני?
מה אתם חושבים \ מנבאים \ יודעים?
תרשמו!!!


___________________

Old Post Oct-08-2001 12:01  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-2TaLL Click here to Send Dj-2TaLL a Private Message Add Dj-2TaLL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

אני חשבתי על הדבר הזה הרבה פעמים..

ואני מאוד מתנגד לזה שמוזיקה תחשב כ"אופנה"! כי למוזיקה באמת אין קשר לזה.. ברור שאני גם מתנגד לכל האפסים שעדיין שומעים להיטי פופ ישראלים מלפני 12 שנים
(יש לי הרבה חברים כאלה)

אבל בכל זאת, זה דבילי לשמוע מוזיקה בגלל שזה מה ש"כולם" אוהבים.. תשמע מוזיקה בגלל שזה מה שאתה אוהב!

ובקשר לזה שפרוגרסיב יהיה הדבר הבא..לא נראה לי בזמן הקרוב אחי! פרוגרסיב זאת מוזיקה לאנשים יותר מבינים במוזיקה אלקטרונית..החדשים תמיד יחשבו שזאת סתם מוזיקה משעממת ואיטית..והטראנס שאנחנו אוהבים זאת מוזיקה שמתאימה לכולם..

Old Post Oct-08-2001 12:11 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

עם פרוגרסיב נכנס לאופנה

אני יחזיר את האפ ליפטינג קלאב טראנס

בכל כח שאני יכול

Old Post Oct-08-2001 12:12 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj-2TaLL
Jamil-Addict



Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
Cool

שמע אתה צודק בקטע שזה לא אופנה...
אני בטח שלא יקשיב לשיר בגלל שהוא "אין" או בגלל שהוא להיט
אבל אתה חייב להודות שבכל זאת מהבחינה של התקופות זה דיי דומה...
אולי אני טועה בקשר לקטע של הפרוגרסיב ורשמתי מה שאני הייתי רוצה ולא מה שבאמת אבל עוד שנה וחצי שמה שילך בארץ הזאת יהיה טראנס, אני יזכיר לך את ההודאה הזאת...


___________________

Old Post Oct-08-2001 12:32  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-2TaLL Click here to Send Dj-2TaLL a Private Message Add Dj-2TaLL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj alonzo
Swimming Addict



Registered: Jun 2001
Location: Modi'in, Israel

אני גם כן מתנגד לזה שמוזיקה נחשבת כמו אופנה.. אבל בכל זאת צריך להודות שהמוזיקה שמנוגנת במסיבות משתנה לעיתים די תכופות.. כמו אופנה
אני לא אקשיב למשהו בגלל שכולם מקשיבים לו.. אם הייתי ככה אז כל הזמן הייתי שומע טראקים מסחריים..
אני גם לא חושב שהדבר הפופולרי הבא בארץ יהיה פרוגרסיב... זאת מוזיקה ליותר "אניני טעם", לאנשים שמבינים במוזיקה... המוזיקה הפופולרית תמיד תהיה מוזיקה להמונים, מה שאומר שהיא תשאר מוזיקה מסחרית עד שתפעל מערכת הסברה מאסיבית שתלמד קצת את העם שלנו מהי מהותה של מוזיקה טובה.


___________________

Old Post Oct-08-2001 12:45  Israel
Click Here to See the Profile for dj alonzo Click here to Send dj alonzo a Private Message Add dj alonzo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj-2TaLL
Jamil-Addict



Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel

זה מה שאני חושב...

הגיע הזמן למהפכה!!!!!!


___________________

Old Post Oct-08-2001 13:14  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-2TaLL Click here to Send Dj-2TaLL a Private Message Add Dj-2TaLL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj alonzo
Swimming Addict



Registered: Jun 2001
Location: Modi'in, Israel

מבחינתי אין לי בעיה להתנדב לתקלט חינם במסיבות רק כדי שאנשים ילמדו מה זה מוזיקה טובה.. זאת תהיה התמורה שלי, לדעת שעשיתי איזשהו שינוי.
צריך לארגן איזה מסיבה, בלי כניסה לערסים.. שהכל שם יהיה סביב האהבה למוזיקה, הרצון לרקוד והרצון ללמוד ולהתפתח... ברגע שיהיה כזה דבר אז המהפכה תתחיל!


___________________

Last edited by dj alonzo on Oct-08-2001 at 14:52

Old Post Oct-08-2001 13:27  Israel
Click Here to See the Profile for dj alonzo Click here to Send dj alonzo a Private Message Add dj alonzo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gil Shwarts
Guest



Registered: Not Yet
Location:

quote:
Originally posted by DJ-Energy
עם פרוגרסיב נכנס לאופנה

אני יחזיר את האפ ליפטינג קלאב טראנס

בכל כח שאני יכול


גם אני!
אין מוזיקה שמרימה מסיבה וגורמת אופוריה קטלנית במסיבות ענקיות כמו האפליפטינג והמלודיק!!!

Old Post Oct-08-2001 14:48 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj-2TaLL
Jamil-Addict



Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel

quote:

מבחינתי אין לי בעיה להתנדב לתקלט חינם במסיבות רק כדי שאנשים ילמדו מה זה מוזיקה טובה.. זאת תהיה התמורה שלי, לדעת שעשיתי איזשהו שינוי.
צריך לארגן איזה מסיבה, בלי כניסה לערסים.. שהכל שם יהיה סביב האהבה למוזיקה, הרצון לרקוד והרצון ללמוד ולהתפתח... ברגע שיהיה כזה דבר אז המהפכה תתחיל

כנ"ל אני מוכן גם להשתתף באירוע כזה...
אבל יהיה קשה למנוע מערסים להכנס...
אני מסכים איתך ברעיון אבל שחושבים על זה בתכלס...
זה נשמע די מגוכח לא?
"אתה לא יכול להכנס אתה ערס / אין לך רצון ללמוד!!!" מסכים?

quote:

עם פרוגרסיב נכנס לאופנה

אני יחזיר את האפ ליפטינג קלאב טראנס

בכל כח שאני יכול


מה דעתכם לשלב בינהם?


___________________

Old Post Oct-08-2001 15:36  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-2TaLL Click here to Send Dj-2TaLL a Private Message Add Dj-2TaLL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj alonzo
Swimming Addict



Registered: Jun 2001
Location: Modi'in, Israel

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

כנ"ל אני מוכן גם להשתתף באירוע כזה...
אבל יהיה קשה למנוע מערסים להכנס...
אני מסכים איתך ברעיון אבל שחושבים על זה בתכלס...
זה נשמע די מגוכח לא?
"אתה לא יכול להכנס אתה ערס / אין לך רצון ללמוד!!!" מסכים?


אתה יכול לראות על מישהו אם הוא באמת בא בגלל שהוא אוהב את המוזיקה, בגלל שהוא רוצה לרקוד.. ולא בגלל שבמסיבה הזאת יש כוסיות ו\או מכות.
הרעיון שלי זה לארגן מסיבה פרטית טובה, למוזמנים בלבד וחבריהם.


___________________

Old Post Oct-08-2001 15:43  Israel
Click Here to See the Profile for dj alonzo Click here to Send dj alonzo a Private Message Add dj alonzo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by dj alonzo


הרעיון שלי זה לארגן מסיבה פרטית טובה, למוזמנים בלבד וחבריהם.


מסיבה פרטית בישראל זה הפיתרון היחיד בגלל שרוב הדיסקוטקים פה על הפנים...
דרך אגב הדיסקוטקים בקיבוצים ובמושבים גם פצצות כמו בשפיים או בגעש
אין ערסים ויש תמיד שתייה חינם כל הערב ולא רק אומרים שיש כמו באחרים...

אני וחברים שלי כבר אירגנו מסיבה ענקית בשנה שעברה והיה פצצות - הזמנו את
DJ THOMAS
לתקלט (אם מישהוא מכיר אותו אז הוא יודע שהוא דיג'יי טוב יחסית - למרות שהוא חרא של בן אדם) ושכרנו מפעל של בית חרושת - מקום חבל על הזמן - כיסינו את המכונות של הבית חרושת בלונגים של טראנס והיה שתייה חינם כל הערב...
היה חבל על הזמן

ובקשר למה שאמרתם עם הפרוגרסיב זה השטויות הכי מצחיקות ששמעתי בחיים שלי...
"פרוגרסיב זה לאניני טעם"
איזה בולשיט - תסתכלו קצת בפורום הכללי על הויכוח שהיה על זה
אני נורא אוהב פרוגרסיב (אבל תלוי איזה) אבל כמו שטל אמר עדיף לשלב בינהם ואין כמו אפליפטינג להרים את הקהל
שום טראק של פרוגרסיב לא ירים את הקהל כמו שאפליפטינג עושה
...

ושאף אחד לא יגיד לי שהסטים המשעממים של
SASHA , DIGWEED ....
הם סטים מענינים עם התפתחות - לדעתי רוב החומר והסטים שלהם משעממים ולא מתפתחים (למרות ששמעתי גם איזה שתיים שלוש טובים) אבל באופן כללי האפליפטינג,אפיק,מלודיק טראנס מתפתח הרבה יותר וצריך הרבה יותר כישרון כדי לחבר אותו והרבה יותר הבנה יסודית במוסיקה ומי שרוצה דוגמא טובה שיקשיב ל
DJ TIESTO - MAGIK JOURNEY

טראק טוב שמשלב אלמנטים של פרוגרסיב ושל אפליפטינג
אחד ה
BUILD-UP
הכי טובים ששמעתי בחיים שלי...


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Oct-08-2001 19:52  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj alonzo
Swimming Addict



Registered: Jun 2001
Location: Modi'in, Israel

?כמה עלה לכם להביא אותו
..זה רעיון די טוב לעשות דבר כזה, רק שזה כרוך בדי הרבה כסף
לשכור מקום, להביא די ג'יי(ם), לשכור שמירה\אבטחה.. זה עניין של די הרבה כסף.
אבל אם באמת מגיע קהל איכותי אז זה שווה את זה!


___________________

Old Post Oct-08-2001 21:46  Israel
Click Here to See the Profile for dj alonzo Click here to Send dj alonzo a Private Message Add dj alonzo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > ?!?שאלה חשובה: מה דעתכם על האופנה של המוזיקה
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback!! Amazing Old Classic !! Number 2... ID PLZ [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Police - "Don't Stand So Close To Me" (?? Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:23.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!