|
| quote: |
Morten Pedersen (Temple of Love) har nok kastet inn håndklet for en stund i alle fall.. Var han som hadde retten til navnet tror jeg. Navnet er solgt videre, men vanskelig å si om noen kommer til å bruke det.. Inge aka. DJ Lemon bak Atlantis hadde vel endel med det å gjøre ogsåå.. Vet ikke om han har noen eventplaner framover, men jeg tviler..
Hyperstate i alle fall i det formatet det eksisterte er nok dødt, selvom retten på navnet er solgt videre.
Trist, men sant. :\
|
Morten Pedersen (Temple of Love) Threw in the towel for a while. It was him who had all the rights regarding the name I believe. The name has been sold, but it is difficult to say if anyone is going to use it. Inge aka. DJ Lemon behind the concept Atlantis did some of the work too, but I don't know if he has any plans of some events in the near future, but I doubt it.
Hyperstate in the format in which it existed is most definitive dead, even though the name has been sold.
| quote: |
Kan bare si meg enig med Chem her. Eraen for superparties som Hyperstate er for lengst over. Rabiate myndigheter, paranoid politi, nedgang i elektronisk musikks popularitet på klubbscenen og fadeser med prosjekter som Atlantis, Futuredome og Metropolis har gjort sitt for å sørge for det.
|
I have to agree with Chem here. The era of super parties as Hyperstate is lone gone. Overcontrolling authorities, paranoid police, a decrease in the popularity of electronic music in the club scene, and blunders with projects as Atlantis, Futuredome, and Metropolis has ensured this doom.
Well..I really don't think anything else of thread needs to be translated, so there you have the most important stuff